خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تهدید بازیکنان سیرالئون: پول ندهید از ایران نمی‌رویم!

بازیکنانی که تحت عنوان تیم‌ ‌ملی سیرالئون وارد ایران شده بودند و بازی دوستانه‌ای را با تیم ملی برگزار کردند، تهدید کرده‌اند که اگر پول ندهید از ایران نمی‌رویم!

به‌ گزارش ‌ایسنا، ماجرای دیدار دوستانه تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران و تیمی تحت عنوان “تیم‌ ‌ملی سیرالئون” که ورود آنها با حواشی زیادی همراه بود اکنون جالب‌تر شده، به گونه‌ای که خروج آنها نیز به ماجرای تازه‌ای برای فدراسیون فوتبال ایران تبدیل شده است.

در حالی که پیش از این انتقادات زیادی به این تیم وارد شده بود و حتی رییس بر کنار شده فدراسیون فوتبال سیرالئون اعلام کرد که تیم اعزامی به ایران، تیم‌ ‌ملی این کشور نیست، اکنون خبر می‌رسد که بازیکنان سیرالئونی حاضر به ترک تهران نیستند و تهدید می‌کنند که در صورتی که پول مورد نظرشان به آنها پرداخت نشود از ایران نخواهند رفت!

پیش از این اعلام شد که فدراسیون فوتبال 500 میلیون تومان برای حضور این تیم در ایران پول پرداخته است.

ظاهرا بر اساس توافق انجام شده در روزهای پس از ورود این تیم به ایران، قرار بوده مبلغ 15 هزار دلار بابت این دیدار به حساب فدراسیون فوتبال سیرالئون واریز شود، اما بازیکنانی که در ایران حضور دارند چنین تصمیمی را نمی پذیرند و اصرار دارند که به آنها پول نقد پرداخت شود.

بازیکنان سیرالئون که بلیت و چهار روز هتل و غذای آنها رایگان بوده، اکنون مطالبه دلار نقدی هم دارند.

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، با وجود گذشت 4 روز از بازی دوستانه تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران با سیرالئون، مسئولان فدراسیون فوتبال ایران با خواهش و بعضا زور به دنبال راهی کردن بازیکنان سیرالئونی به فرودگاه هستند و به نظر می‌رسد امروز تهران را ترک کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا