خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حسن روحانی مصوبه‌ی حصر را منتشر کند

«هنگامه شهیدی» عضو حزب اعتماد ملی در توییتی از حسن روحانی، رییس جمهور، خواست که مصوبه‌ی حصر میرحسین موسوی و مهدی کروبی منتشر شود. آقای کروبی دبیرکل اعتماد ملی است.

به گزارش انصاف نیوز، خانم شهیدی در توییتر نوشت:

‏بر اساس اسناد دبیرخانه‌ی شورایعالی امنیت ملی در سال ١٣٨٩ که آقایان کروبی و‌ موسوی در حصر محبوس شدند، حسن روحانی به عنوان عضو اصلی و ثابت این شورا یکی از امضاکنندگان و موافقان پروژه‌ی حصر این عزیزان بوده است؛

‏جریان اصلاح طلب علی رغم آگاهی از امضای حسن روحانی در تایید اجرای حصـر، برای مشاركت در قدرت، این واقعیت را از مردم پنهان كرد؛ شعار انتخاباتی رفع حصـر در سال ١٣٩٢ از سوی روحانی صرفا برای رای آوری بود و كاسبان حصـر همچنان به فریب مردم ادامه می‌دهند؛

‏به نظر می‌رسد حسن روحانی خود از علاقمندان به ادامه‌ی حصر است و بازی رفع حصـر تا پایان ریاست جمهوری او ادامه خواهد یافت!

به عنوان مطالبه از آقای روحانی انتشار مصوبه‌ی حصر را درخواست کنید؛ البته آقای روحانی منکر وجود هر گونه مصوبه در مورد حصـر در شورای عالی امنیت ملی است که در صورت عدم صحت حاضر به پذیرش هر گونه مجازاتی هستیم. پیشنهادم: راه اندازی کمپین انتشار مصوبه‌ی حصـر در سال 89 از روحانی.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام،
    آقای روحانی نشان داده که ( روحانی تر ) از این حرفهاست ! امثال من و شما و این قبیل درخواستها – ره به جایی نمی بَرد !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا