خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«خبر جدیدی از وضعیت دانشجویان بازداشتی نداریم»

معاون فرهنگی وزارت علوم با بیان اینکه مسئولان قضایی قول دادند که مسایل دانشجویان بازداشتی را با تلاش بیشتری دنبال کنند،‌گفت: خبر جدیدی از وضعیت این دانشجویان ندارم.

دکتر غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اعلام این مطلب در خصوص آخرین وضعیت بازداشت اخیر برخی از دانشجویان، اظهار کرد: برخی از موارد را به وزارت علوم اطلاع دادند و ما نیز پیگیر کارهای این دانشجویان هستیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ما در خصوص علت بازداشت دانشجویان هیچ اطلاعی نداریم، تصریح کرد: یک مجموعه‌ای در این زمینه کار خود را انجام می‌دهد و به تشخیصی در این زمینه می‌رسد و در نهایت اقدام می‌کند. ما در وزارت علوم پیگیر وضعیت آنها هستیم.

معاون فرهنگی وزارت علوم خاطرنشان کرد: بحث وزارت علوم این است که مسئولان با نگاه مثبت و با آسان‌ترین نحو و سریع‌ترین شکل با دانشجویان بازداشت شده برخورد و در خصوص آنها تصمیم‌گیری کنند، اما اینکه این دانشجویان به چه دلیلی بازداشت شده‌اند و مسائل دیگر توسط دستگاه دیگری تصمیم‌گیری شده است.

دکتر غفاری با بیان اینکه خبر جدیدی از وضعیت دانشجویان بازداشتی نداریم،‌ تاکید کرد: روز گذشته وضعیت دانشجویان بازداشتی را پیگیر شدیم و مسئولان قضایی تاکید کردند که این موضوع را با تلاش بیشتری دنبال کنند. ما هم امیدوار هستیم هرچه زودتر این دانشجویان آزاد شوند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا