خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پلمب یک واحد مسکونی در یاسوج به دلیل نگهداری مواد تقلبی زیبایی

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد از پلمب یک عطاری خبر داد و گفت: در این عطاری هزار قرص مواد مخدر (ترامادول) و 5 هزار داروی گیاهی تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شد.

کبنا نیوز (یاسوج) نوشت: بهنام نیازی، رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد، صبح امروز در گفت‌وگو با کبنا نیوز، اظهار کرد: همکاران بهداشت محیط و واحد حقوقی مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد همراه با نیروی انتظامی (کلانتری 11) گشت و بازرسی داشتند که در حین این مأموریت به یکی از عطاری‌های سطح شهر یاسوج سرکشی داشتند که در این عطاری هزار قرص مواد مخدر (ترامادول) و 5 هزار گیاه دارویی تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شد.

او افزود: مسئول این عطاری به مراجع قضایی معرفی شد. رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد گفت: همچنین در این مأموریت یکی از آرایشگاه مرکز استان به دلیل مداخله در امر پزشکی (تزریق ژل و بوتاکس) و مشکل برای مردم ایجاد کرده بود، پلمب و مسئول مربوطه بازداشت شد.

بهنام‌ نیازی، رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد، در ادامه به پلمب یک واحد مسکونی خبر داد و گفت: یک متخلف در این واحد مسکونی در حال انجام خدمات پزشکی به صورت غیرمجاز و زیرزمینی بود.
او افزود: از این فرد مقداری مواد تزریقی، ژل، بوتاکس تقلبی و غیرمجاز کشف و ضبط شد. همکاران بنده در واحد حقوقی و با همراهی نیروی انتظامی (کلانتری 11) مراجعه و اقدام به پلمب این واحد مسکونی کردند و فرد خاطی را دستگیر و به مراجع قانونی و قضایی معرفی شد.

نیازی ادامه داد: متأسفانه در سال‌های اخیر سودی که غیرپزشکان از حوزه زیبایی به دست آورده‌اند، آنها را وسوسه می‌کنند که به صورت غیرمجاز و خلاف قانون با مواد تقلبی و غیرمجاز مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کنند.

او افزود: متأسفانه مردم با مراجعه به این افراد سبب اثرات جبران‌ناپذیر بر سلامت بدن خود می‌شوند. بسیاری از این افراد دچار عفونت شده‌اند و سلامت خود را از دست داده‌اند. وقتی داخل یک منزل مسکونی فردی در کنار وسایل آشپزخانه اقدام به نگهداری مواد تزریقی کرده و بدون رعایت اصول بهداشتی و هیچ‌گونه سررشته‌ای و بدون حضور پزشک اقدام به تزریق ژل و… می‌کند یقیناً سلامت فرد و جامعه را به خطر می‌اندازد.

پلمب یک واحد مسکونی در یاسوج به دلیل نگهداری مواد تقلبی زیبایی
پلمب یک واحد مسکونی در یاسوج به دلیل نگهداری مواد تقلبی زیبایی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا