خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بارسلونا و منچستر سیتی 3 شهریور 1401

پخش زنده بارسلونا و منچستر سیتی 3 شهریور 1401 را با ما ببینید. دو تیم امشب از ساعت 00:00 در دیداری دوستانه در نیوکمپ به مصاف هم می‌روند.

منچسترسیتی وحشتناک پپ گواردیولا امشب به مصاف بارسلونای تقویت شده ژاوی هرناندز می‌رود. تیم‌هایی که امید بسیاری به هر دو وجود دارد. برای تماشای پخش زنده بازی بارسلونا و منچستر سیتی 3 شهریور 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده بارسلونا و منچستر سیتی 3 شهریور 1401

منچسترسیتی پپ گواردیولا که فصل را با شکست 3 بر 1 برابر لیورپول در چریتی شیلد آغاز کرد، در ادامه دو پیروزی مقتدرانه برابر وستهام و بورنموث کسب کرد تا با 6 امتیاز در صدر جدول پریمرلیگ قرار گیرد. سیتی البته در جدال سوم غافلگیر شد و در سنت جیمز پارک برابر نیوکسل به نتیجه تساوی 3 بر 3 رضایت داد.

از سوی دیگر بارسای ژاوی که فصل را با هزار امید و آرزو آغاز کرد، ابتدا در نیوکمپ و برابر رایو وایکانو متوقف شد. در عوض اما آن‌ها در جدال با سوسیه‌داد و در شرایطی که میهمان بودند، با نتیجه 4 بر 1 و با دو گل و یک پاس گل لواندوفسکی پیروز شدند.

نکته آماری مهم اینکه در 6 تقابل پیشین دو تیم، باراس 5 بار پیروز شده و سیتی 1 بار. اما آخرین بازی که همان تک پیروزی سیتی است، مربوط به نوامبر 2016 در لیگ قهرمانان اروپا است. حال باید دید نتیجه جدال امشب دو تیم چه می‌شود. برای تماشای پخش زنده بازی بارسلونا و منچستر سیتی 3 شهریور 1401 در ساعت شروع مسابقه 00:00 از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال بارسلونا و منچستر سیتی 3 شهریور 1401

لینک 2:‌ پخش زنده فوتبال بارسلونا و منچستر سیتی 3 شهریور 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا