خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بهترین زمان‌های پست گذاشتن در اینستاگرام

پیدا کردن زمان مناسب برای پست گذاشتن در اینستاگرام یکی از مسائل متداولی است که کاربران با آن روبرو هستند.

ایتنا نوشت: بهتر است در زمان‌هایی که در ادامه می‌آید به انتشار پست‌هایتان در اینستاگرام اقدام کنید.

بین ساعات 7 تا 9 صبح

معمولاً افراد در این بازه زمانی در حال رفتن به دانشگاه یا محل کار هستند و داخل سرویس یا وسایل نقلیه عمومی ترجیح می‌دهند که سری به فضای مجازی بزنند و من جمله اینستاگرامشان را چک کنند. از طرفی، افراد معمولاً بعد از بیدار شدن از خواب در ساعات اولیه روز تمایل دارند که اینستاگرامشان را چک کند.

بین ساعت 11 صبح تا 2 بعد از ظهر

در این بازه زمانی افراد معمولاً در حال خوردن ناهار هستند و مشغله‌های روزمره را کنار می‌گذارند. عده زیادی از مردم از فرصت استفاده می‌کنند و به اینستاگرامشان سر می‌زنند.

بین ساعت 5 تا 7 بعد از ظهر

در این ساعات معمولاً افراد از دانشگاه، محل کار، مدرسه و بیرون به منزل می‌آیند و تمایل دارند که فارغ از دغدغه‌های روزمره به شبکه‌های اجتماعی مختلف و از جمله اینستاگرام سری بزنند.

بین ساعت 9 شب تا 1 صبح

در این بازه زمانی معمولاً افراد کارهای روزمره را به پایان رسانده‌اند، شام خورده‌اند و با اهل خانه نیز به اندازه کافی معاشرت کرده‌اند. بنابراین، در این زمان افراد ترجیح می‌دهند دقایقی را در اینستاگرام و فضای مجازی بگذرانند. از سوی دیگر طی ساعت 12 تا 1 شب معمولاً افراد در رختخواب اینستاگرامشان را چک می‌کنند. همچنین، معمولاً بین ساعات 1 تا 5 صبح در اینستاگرام پستی گذاشته نمی‌شود و اگر در ساعات آخر شب  پست بگذارید، وقتی صبح افراد اینستاگرام‌شان را چک می‌کنند، پشت شما جزو اولین پست‌هاست که می‌بینند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا