خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عکس / چشم وزیر بهداشت روشن

تصویری گرافیکی از میرحسین موسوی و مهدی کروبی بر روی سطل زباله ای در دانشگاه علوم پزشکی با درج عنوان «دوقلوهای فتنه» درج شده است.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز از شیراز، در بالای این سطل آشغال نیز کاریکاتوری با عنوان «جنبش مبارزه با سطل آشغال» نصب شده است.

این اقدام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حالی اتفاق افتاده که رییس این دانشگاه از سوی چند تشکل دانشجویی منتسب به جریان افراطی و جبهه ی پایداری خوانده شده بود که از زمان احمدی نژاد در این دانشگاه بر کرسی ریاست نشسته بود.

اعتراضات زیاد به باقی ماندن دکتر «ایمانیه» نتیجه ای نداشت و دکتر قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت دولت جدید در مقابل اعتراضات ایستاده و ریاست ایمانیه را تمدید کرد.

ایمانیه تنها عضو تیم قاضی زاده نیست که منتسب به جبهه ی پایداری است.

shiraz 1

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اتفاقابد هم نیست این بندگان مومن خدا مراقبت میکنند تا زباله هائی که در طول هشت سال گذشته مملکتو به گند کشیدند وبا انتخابات92 توسط مردم به زباله دونی ریخته شدند ازان زباله دان بیرون نیان ودو باره کثافتکاری نکنند

  2. روی سخنم با همه سیاستمدارها است ، از قدیم گفتند آسیاب به نوبت میجرخد ولی آنچه که برای خود من مهم است ، این است که آرام آرام از ایرانی بودن خودم دارم خجالت میکشم ، نمی فهمم این نتیجه انقلاب است یا اسلام یا اینکه ما ایرانی ها بعد از 2500 سال داریم اصلیت خودمان را بورز میدهیم .

  3. مگه کسی جرات داره توی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با این آقایان سر مسائل مدیریتی و کاستی های آن حرفی بزنه؟! هیئت تخلفاتی که تشکیل شده چه کسانی هستن؟ دکتر هاشمی و منصوری جزء کانون بصیرت (جبهه پایداری) نیستن ؟ اینها توی هیئت رسیدگی به تخلفات پرسنل در خصوص برخورد با افراد، چراغ خاموش جناحی برخورد نمی کنن؟! اینها رسما خودشان را عضو جبهه پایداری می دانند چطور ریاست دانشگاه به خود این اجازه راداده اند برای این جایگاه حساس که می بایست به دور از شائبه سیاسی باشد از افراد مارک دار استفاده می کند؟!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا