خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شستا از فناوری بلاکچین استفاده می‌کند

فناوری بلاکچین یکی از تازه‌ترین روندهای فناورانه جهان است که رویکردهای کنونی فناوری اطلاعات را به چالش کشیده است و راه کارهای فرا نوآورانه‌ای برای سازمان‌هاو روابط میان سازمانی و ذینفعان فراهم کرده است.

به گزارش شستا رسانه، #احد سلاجقه مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات #شستا با اشاره به تغییرات فناورانه شگرف در دنیای کنونی، گفت:

شستا از فناوری‌های نوظهور در جهت اجرای اثربخش استراتژی‌ها و نیل به اهداف استراتژیک بهره خواهد برد.

سلاجقه با تاکید بر اهمیت فناوری‌های نوظهور و ساختارشکن دیجیتال همچون بلاکچین، اینترنت اشیا، هوش مصنوعی، علم داده و کلان داده در سازمان‌ها، به تشریح نقش تحول‌گرایانه بلاکچین پرداخت و افزود:

بلاکچین در ارتقاء شفافیت، پاسخگویی و اعتمادپذیری سازمان‌های آینده می‌تواند در ارتقاء عملکرد استراتژیک شستا به عنوان یک گروه اقتصادی پیشرو در کشور نقش محوری ایفا نماید.

مدیریت فاوا شستا تصریح کرد:

فناوری بلاکچین مکانیزمی انقلابی و ماشین اعتماد در نظام اقتصادی هوشمند دیجیتالی است که همه اشخاص و سازمان‌ها و دولت‌ها را به بالاترین سطح اعتماد و پاسخگویی می رساند.

به‌طوری‌که با توجه به ساختار غیرمتمرکز و ساختار داده منحصر به فرد، دستکاری و تغییر در داده ها و اسناد را محال و غیرممکن می‌سازد و خطاهای انسانی و ماشینی، تراکنش‌هاي نادرست و معاملات ناقص را به حداقل ممکن می رساند.

سلاجقه در پایان افزود: در آینده نزدیک کارگروه فناوری بلاکچین در مدیریت فاوا شستا با بهره‌گیری از اساتید برجسته دانشگاه‌های کشور تشکیل می شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا