خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رئیسی: احیای دریاچه ارومیه «دغدغه‌ای ملی» است

ابراهیم رئیسی ضمن تشکر از دولت قبل و همه کارگران و مهندسان و تلاشگرانی که در افتتاح این پروژه نقش آفرینی کردند افزود:قرارگاه خاتم النبیا در اجرای این طرح به معنای واقعی جهاد کرد و تلاش شبانه روزی و سه شیفته برای انجام به موقع و فنی این طرح از افتخارات مهندسی ایرانی است.

به گزارش فارس رییس دولت سیزدهم گفت: احیای دریاچه ارومیه یک دغدغه ملی است و پروژه تونل انتقال آب مهمترین طرح برای احیای این دریاچه است که امروز افتتاح شد.

سید ابراهیم رییسی صبح امروز در مراسم افتتاح طرح بزرگ انتقال آب به دریاچه ارومیه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: ماه با برکت شعبان به عنوان فرصتی مغتنم برای خودسازی و تعالی روحی است.

رییس دولت سیزدهم با اشاره به فضائل امام حسین علیه السلام و تبریک روز پاسدار گفت:همه ادیان الهی به شخصیت و وجود سیدالشهدا احترام قائلند و چه زیباست که این روز را به اسم روز پاسدار نام گذاری کرده اند.

رییس قوه مجریه با تشکر از پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد:همه ما مدیون رشادت‌های پاسداران هستیم و اگر امروز برای افتتاح طرح بزرگی گردهم جمع شده ایم مرهون امنیتی است که خون شهدا و تلاش رزمندگان پاسدار ایجاد کرده اند.

رییسی با یادآوری رشادت های مردم منطقه و پاسداران جان برکف در ابتدای انقلاب تاکید کرد: در سال‌های اول انقلاب این مناطق آلوده به حضور ضدانقلاب بود. این افراد که در ظاهر شعار آزادی سر می دادند و آزادی را از مردم منطقه گرفته بودند اما مردم و رزمندگان اسلام با مقابله جانانه اجازه جولان به آنان ندادند و امنیت منطقه را تامین کردند.

وی وحدت در منطقه را یکی دیگر از زیرساخت‌های توسعه برشمرد و گفت: همدلی و وحدت بین اقوام و ادیان در این منطقه در ایجاد امنیت و به تبع آن توسعه شهرهای شمالغرب نقش اساسی دارد.

رییس دولت سیزدهم گفت: احیای دریاچه ارومیه یک دغدغه ملی است و پروژه تونل انتقال آب مهمترین طرح برای احیای این دریاچه است که امروز افتتاح شد و باید تلاش برای احیای این دریاچه با جدیت ادامه داشته باشد.

سید ابراهیم رئیسی ضمن تشکر از دولت قبل و همه کارگران و مهندسان و تلاشگرانی که در افتتاح این پروژه نقش آفرینی کردند افزود:قرارگاه خاتم النبیا در اجرای این طرح به معنای واقعی جهاد کرد و تلاش شبانه روزی و سه شیفته برای انجام به موقع و فنی این طرح از افتخارات مهندسی ایرانی است.

رئیسی: احیای دریاچه ارومیه «دغدغه‌ای ملی» است / از دولت قبل و همه تلاشگران  افتتاح پروژه تونل انتقال آب، «تشکر» می‌کنم + عکس‌ها

رییسی با اشاره به عزم جدی دولت برای احیای دریاچه ارومیه و اتمام طرح‌های نیمه تمام آن گفت:تمام ارکان دولت به خصوص وزارت نیرو وشخص وزیر به صورت شبانه روزی پیگیر اتمام این طرح بودند.

رییسی یادآور شد: در نشست های مختلفی که با مسوولان و مردم این منطقه داشتیم و در سفرهای مختلف به منطقه مهمترین درخواست و مطالبه مردم احیای دریاچه ارومیه بود و دولت نیز باتوجه به دغدغه مردم این موضوع را در اولویت قرار داد.

وی در بخش دیگر سخنان خود به حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اشاره کرد و افزود: این حضور پیام‌های زیادی برای داخل و خارج داشت و نشان داد علارغم تلاش دشمنان برای ایجاد نا امنی در کشور تا وقتی مردم در صحنه هستند انقلاب بیمه است.

وی در ادامه یادوخاطره مرحوم حجت الاسلام حسنی را گرامی داشته و خاطرنشان شد:همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند باید تاریخ را برای جوانان تبیین کنیم،حماسه هایی که در منطقه آذربایجان‌غربی رخ داده مانند حماسه شهر نقده و دیگر حماسه ها سند ماندگاری از همدلی مردم برای تامین امنیت منطقه است و نباید از انتقال این تاریخ به آیندگان غافل شد.

رئیسی: احیای دریاچه ارومیه «دغدغه‌ای ملی» است / از دولت قبل و همه تلاشگران  افتتاح پروژه تونل انتقال آب، «تشکر» می‌کنم + عکس‌ها

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا