خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخواست شاگرد آیت الله منتظری از وزیر اطلاعات

«مجتبی لطفی»، از شاگردان و یکی از مسوولان دفتر آیت الله منتظری در یادداشتی تلگرامی به عنوان «جانباز شیمیایی جنگ» خطاب به وزیر اطلاعات، از او خواست ادعاها درباره‌ی ارتباط سازمان منافقین با آن مرحوم پس از 29 سال بررسی شود تا مسوولیت مسوولان وقت دفتر و یا مسوولان دستگاه‌های نظارتی در این باره روشن شود.

به گزارش انصاف نیوز، متن یادداشت حجت الاسلام لطفی با عنوان «درخواستی از سید محمود علوی وزیر محترم اطلاعات» در پی می‌آید:

🔸جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر سید محمود علوی شیّدالله ارکانکم

چنانچه مستحضرید از اواخر سال 1367 تاکنون اتهامی متوجه آیت الله منتظری و بیت آن مرجع مجاهد از ناحیه سید احمد خمینی و قبل از آن در نامه 6 / 1/ 68 امام خمینی مطرح است مبنی بر “ارتباط ایشان با سازمان مجاهدین خلق؛ بیان مطالب دیکته شده این سازمان توسط ایشان؛ و بیت ایشان سهم امام را به حلقوم آنان می ریخته است.”

🔸حضرت آقای علوی دام شوکتکم!

قاعدتا نه امام و نه سید احمد خمینی هیچ یک از نزدیک شاهد این ارتباط و مابقی قضایا نبوده اند و مهم ترین مرکزیت اطلاعاتی در آن زمان، در اختیار وزارت اطلاعات بوده است. اگر براساس چتر اطلاعاتی آن وزارت بر این کیس، خاصه اداره اطلاعات قم، چنین گزارشاتی به امام و سید احمد خمینی داده شده که مستند نامه های آن دو قرار گرفته و زوایای تاریکی از تاریخ را رقم زده است؛ برای خدمت به واقعیت و تاریخ و جلوگیری از تکرار شبهه افکنی ها در باره نامه آیت الله خمینی و سید احمد خمینی؛ از مسوولان وقت اداره کل اطلاعات قم و مرکز، بخواهید به این پرسش ها پاسخ مستند دهند:

1 . بر اساس کدام اجازه قانونی، قضایی و شرعی، بیت و مکالمات دفتر آیت الله منتظری و خود ایشان شنود و رصد می شده است؟ نام قاضی صادر کننده حکم؟

2 . فرد گزارش دهنده (نفوذی یا مرکز شنود)، دریافت کننده، رهبر عملیات، و معاونت روحانیت وزرات چه کسانی بوده و چه گزارش هایی داده اند؟

3 . نام و مشخصات و رده اعضای سازمان مجاهدین خلق که با بیت و شخص آیت الله مرتبط بوده اند ذکر گردد.

3 . نام و مشخصات اعضای سازمان مجاهدین خلق (قاعدتا آخوند) که از سوی آیت الله منتظری و بیت ایشان شهریه می‌گرفته‌اند را مشخصا ذکر نمایند.

4 . اعضای سازمان مجاهدین خلق که اطلاعات و اخبار به آیت الله منتظری می‌دادند تا ایشان بیان کند! چه کسانی بودند، در چه رده‌ای، چه گزارشاتی و از چه طریق اخبار را به ایشان منتقل می‌کردند؟

🔸جناب آقای دکتر علوی دام ظلکم العالی!

اگر هیأتی مستقل و حقیقت یاب زیر نظر مستقیم حضرتعالی به این عملیات اقدام نموده و مشخص شود اتهام ارتباط مجاهدین خلق با دومین شخصیت وقت کشور درست بوده باید مستندات آن پس از 29 سال بطور شفاف به عرض عموم برسد و بیت آیت الله منتظری و مسوول وقت دفتر یعنی “آقای سید هادی هاشمی” باید در این باره پاسخ گو باشد. هم چنین اعضای وقت خبرگان رهبری (70 مجتهد و نماینده مردم)!

اما اگر چنین گزارشاتی از اساس کذب محض بوده و امام خمینی و سید احمد خمینی توسط معاونت‌های وزارت اطلاعات و به ویژه وزیر وقت آن کانالیزه شده باشند، وزیر وقت اطلاعات آقای محمد محمدی ری شهری باید پاسخ گوی فضاسازی از طریق گزارش کذب علیه بزرگترین مرجع تقلید مجاهد از یک سو، و اغفال امام خمینی و فرزندش سید احمد خمینی باشد.

بدون تردید روشن شدن زوایای این اتهام، عاری از هر گونه پیش فرض، برگ زرینی در کارنامه نه فقط امنیتی – اطلاعاتی مستطاب عالی بلکه در کارنامه حیات شما ثبت و ضبط خواهد نمود.

والامر الیکم. مجتبی لطفی/ جانباز شیمیایی جنگ/ نهم فروردین 97

پاسخی به متهمان کانالیزه کردن آیت الله منتظری

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بسیار بسیار نیکوست باید وضرورتا والزاما این ابهامات برطرف شوند چه نسل جدید هیچگونه اطلاعی از روندمسائل این چهل ساز ندارند یابلندگوهای انطرف اب چیزهایی گفته اند یا امپراطوری زور و زر وتزویر داخلی اذهان این نسل را اشفته ساخته اند….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا