خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چند درصد آمریکایی‌ها ترامپ را دروغگو می‌دانند؟

تعمیم نتایج نظرسنجی موسسه«پابلیک پالیسی پولینگ»نشان می دهد، محبوبیت «دونالد ترامپ» در ماه های اخیر به پایین ترین سطح رسیده و فقط 39 درصد عملکرد وی را قبول دارند و همچنین برپایه نتایج نظرسنجی های دیگر 52 درصد نیز رئیس جمهوری آمریکا را دروغگو می دانند.

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای هیل، نتایج نظرسنجی این موسسه افکارسنجی وابسته به دمکرات ها در کارولینای شمالی، حاکی از آن است که 54درصد آمریکایی ها ارزیابی منفی از عملکرد شغلی ترامپ دارند.
این موسسه نظرسنجی چپگرا خاطرنشان کرد: این میزان از نرخ محبوبیت ترامپ پایین ترین رقم از زمان روی کار آمدن رییس جمهوری آمریکا است.

ماه گذشته، 44 درصد آمریکایی ها عملکرد شغلی ترامپ را تایید کردند که یکی از بالاترین ارقام بوده است.

اکثر رای دهندگان آمریکایی در تازه ترین نظرسنجی ها نحوه مدیریت مسائل مختلف توسط ترامپ را قبول نداشته اند.

برای مثال، 52 درصد بر این باورند ترامپ دروغگو است، 57 درصد خواستار ارائه اظهارنامه مالیاتی وی هستند و 54 درصد هم گفته اند که به وعده هایش در باره این که «شکوه و عظمت را به آمریکا باز می گردانیم» عمل نکرده است.

یافته های پژوهش پابلیک پالیسی یک روز پس از اعلام نتایج نظرسنجی شبکه خبری سی ان ان منتشر شده که برپایه آن ترامپ بالاترین محبوبیت را در تقریبا یک سال گذشته کسب کرده و 42 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی ارزیابی مثبتی در باره وی داشته اند.
این یافته ها در بحبوحه مجموعه ای از تغییرات در دولت آمریکا بدست آمده است. «گری کوهن» مشاور ارشد اقتصادی ترامپ اوایل ماه جاری میلادی استعفا کرد و«رکس تیلرسون» وزیر امور خارجه پیشین این کشور هم اندکی بعد مجبور به کناره گیری شد.

ترامپ همچنین اعلام کرده که «هربرت مک مستر» مشاور امنیت ملی اش کنار می رود و جان بولتون جایگزین او خواهد شد، همچنین گفته می شود «دیوید شالکین» وزیر کهنه سربازان نفر بعدی است که از دولت جدا می شود.

از سوی دیگر، «استفانی کلیفورد» یک هنرپیشه فیلم های غیراخلاقی که اعلام کرد 10سال پیش روابطی جنسی غیر اخلاقی با ترامپ داشته است .وی در یک رقابت انتخاباتی فرضی در سال 2020 با کسب 42 درصد آرا از ترامپ پیشی گرفت. در این رقابت فرضی کلیفورد 42 درصد و ترامپ 41 درصد آرا را به خود اختصاص دادند.
با این حال، وقتی از رای دهندگان در نظرسنجی موسسه پابلیک پالیسی درباره این هنرپیشه پرسش شد، 41درصد از ترامپ و 32 درصد از کلیفورد حمایت کردند.

ترامپ با اتهاماتی در خصوص روابط خارج از ازدواج در سال 2006 مواجه است.

کلیفورد در برنامه «60 دقیقه» شبکه سی بی اس به شرح جزییاتی درباره روابطش با ترامپ پرداخت.شبکه سی ان ان نیزهفته پیش ادعاهای مشابهی را از سوی «کارن مک دوگل» مدل آمریکایی درباره ارتباط غیراخلاقی با ترامپ منتشر کرد، ولی کاخ سفید ادعاهای این دو زن را رد کرده است.

نظرسنجی پابلیک پالیسی پولینگ با مشارکت 846 نفر از رای دهندگان در بازه زمانی بین 23 تا 25 مارس (3 تا 5 فروردین) با حاشیه خطای 3.4 درصد انجام شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا