خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«روحانی برای جلوگیری از فیلتر تلگرام مذاکره کند»

یک نماینده‌ی اصلاح‌طلب نوشت: آقای روحانی برای جلوگیری از فیلترینگ تلگرام مذاکره کند. فیلترینگ راه درست مقابله با نظام سلطه نیست.

محمدرضا بادامچی در واکنش به خبر فیلترینگ تلگرام در توییتر خود نوشت: فیلتر تلگرام به ۲۰۰ هزار شغل آسیب می‌زند و زندگی نیم میلیون نفر را دچار اختلال مالی می‌کند. آقای روحانی برای جلوگیری از فیلترینگ تلگرام مذاکره کند. فیلترینگ راه درست مقابله با نظام سلطه نیست. قبلا از فیلتر دیگر شبکه‌ها چه نتیحه‌ای گرفته‌ایم که اکنون با فیلتر تلگرام دنبال می‌کنیم.


عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تاکنون نه شورای عالی فضای مجازی نه هیچ مرجع دیگری مصوبه‌ای درباره فیلترینگ تلگرام نداشته است.

محمود صادقی در واکنش به اظهارات علاالدین بروجردی مبنی بر فیلترینگ تلگرام تا اواخر فروردین توییتر خود نوشت: طبق اطلاعات حاصل از تماس با مسئولان ذی‌ربط، تاکنون نه شورای عالی فضای مجازی نه هیچ مرجع دیگری مصوبه‌ای درباره فیلترینگ تلگرام نداشته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. فیلترینگ تلگرام تحقیر روحانی است او را در حد تلاش برای رفع فیلتر تلگرام نگه داشتند که اساسا به بقیه قولهایش نرسد. اینهم از معاون محیط زیستش یار غار فلان وزیرش که گندشان درآمده.
    به شدت برای جوانان متخصص که برای روحانی گلوپاره می کردند اما امروز غاز هم به اونها نمی دهند بچرانن دلم می سوزد. شاید اینها بخش های زیادی از هزینه های ستاد روحانی را دادند که اینگونه گستاخ امیدهای جوانان این مملکت را نابود میکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا