خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علم الهدی از فیسبوک نگفت، از دانشگاه آزاد گفت

آیت الله علم‌الهدی بر خلاف چند ماه اخیر، به جای موضوع اینرنت به دانشگاه آزاد پرداخت و گفت: کاش پسوند اسلامی را از این دانشگاه بردارند، درست است که دانشگاه آزاد است؛ اما دانشگاه آزاد در بی‌دینی و لامذهبی که نیست.
به گزارش انصاف نیوز به نقل از snn، عضو خبرگان رهبری در خطبه‌های نماز جمعه ی این هفته ی مشهد در حرم مطهر رضوی گفت: جای که دشمن با فتنه وارد می‌شود به مراتب کوبنده‌تر است جای است که با سرکوب وارد می‌شود.
 
وی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با اساتید دانشگاه‌ها گفت: رهبری در این دیدار فرمودند‌‌«برخی در خصوص استفاده از کلمه دشمن حساسیت دارند غفلت از دشمن بیرونی خطای عظیم است».
 
امام جمعه مشهد اظهار داشت:‌ دشمن در حال توطئه می‌آید و اینکه بنا باشد ما فضا را برای دشمن آماده و زمینه‌ها را فراهم کنیم اگر نگویم ناجوانمردی است غفلت بزرگی است.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ناهنجاری فرهنگی، بی‌بندوباری، بی‌حجابی و بی‌عفتی زمینه ورود دشمن به کشور است.
 
وی بیان داشت:‌ اخیر در یکی از دانشگاه‌های بزرگ کشور که پسوند اسلامی هم دارد که ای کاش پسوند اسلامی را برمی داشتند مسئول حراست این دانشگاه بخشنامه‌ای به تمام شوراهای دانشگاه فرستاده که حق اعتراض به استاد و دانشجوی بی‌حجاب را ندارند و نکته تأسف برانگیز اینکه جریان مدیریتی دانشگاه به خاطر این مسئله از حراست تشکر کرده است.
 
آیت الله علم الهدی تأکید کرد: درست است که دانشگاه آزاد است اما دانشگاه آزاد در بی‌دینی و لامذهبی که نیست.
 
امام جمعه مشهد بی‌حجابی را یک ناهنجاری اجتماعی دانست و با طرح این پرسش که آیا حراست دانشگاه در مقابل بی‌حجابی مسئولیتی ندارد اظهار داشت: دانشگاهی که یک میلیون دانشجو دارد اگر جولانگاه بی‌حجابی شود آیا این جز این است که یک راه برای دشمن باز کنیم و یک فضای آکادمیک را جلوی راه دشمن بگذاریم.
 
وی در ادامه به روز ششم ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: امروز روز ولایت عهدی امام هشتم است که در واقع روز شهادت ایشان محسوب می‌شود، رنجی که امام رضا (ع) در این روز کشیده است در روز شهادتشان متحمل نشده است شهادت امام رضا (ع) بعد از امروز یک سال و نیم به طول انجامید.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا