خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شفر: مقابل الریان ۱۲ نفره هستیم نه ۱۱ نفر

«وینفرد شفر» سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تیام شاید بتواند یک نیمه بازی کند ولی ما ریسک نمی‌کنیم چون به او برای دیدار با الهلال نیاز داریم.

به گزارش فارس، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از بازی با الریان قطر اظهار داشت: بازی بسیار مهمی مقابل الریان داریم و در 6-7 ماه اخیر خیلی بازی های سختی را پشت سر گذاشتیم ولی امیدوارم فردا ورزشگاه پر شود و از همینجا به هواداران می گویم که تیم ما به شما نیاز دارد و امیدوارم همان رفتاری که مقابل العین داشتیم فردا هم شاهد آن باشیم.

وی افزود: پایه خوبی در استقلال ایجاد شده و در این مدت خوب تمرین کرده ایم چون ما فردا 12 نفره هستیم.11 نفر داخل زمین و همچنین هوادارانمان. امیدوارم ملی پوشان ما شرایط خوبی داشته باشندتا فردا به 3 امتیاز مسابقه دست پیدا کنیم.

شفر در خصوص اینکه چه شناختی از الریان قطر دارد گفت: الریان تاکتیکش را نسبت به بازی های قبل عوض کرده و پیش از این با سیستم 2-4-4 بازی می کردند اما حالا با سه مدافع بازی می کنند. ما فردا به دنبال خوب بازی کردن با اعتماد نفس هستیم و اینکه امروز آخرین تمرین را برگزار می کنیم تا ببنیم شرایط چگونه می شود.

سرمربی تیم استقلال در خصوص آخرین وضعیت تیام،فرشید باقری و مجید حسینی گفت: همه این نفراتی که اسم بردید نمی رسند، البته تیام شاید بتواند یک نیمه بازی کند ولی ما ریسک نمی کنیم چون به او برای دیدار با الهلال نیاز داریم. باقری دو روز پیش مصدوم شد و طبیعی است وقتی بازیکنان با تمام وجود بازی می کنند ممکن است مصدوم هم شوند. ما آرمین سهرابیان را هم داریم که مقابل فولاد خوب بازی کرد، البته در ذهن من ترکیب فردا مشخص است ولی نباید اینجا ترکیب تیمم را اعلام کنم و باید تا فردا منتظر بمانیم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه حربه اش برای مقابله با مهاجمان سرعتی الریان چیست گفت: بهترین حالت برای مهاجمان الریان این است که مهاجمان ما توپ را نگه دارند. ما نباید اجازه بدهیم آنها با پاس های بلند به شماره 9 و 23 آنها توپ داده شود. هر بازیکنی که می جنگد باید این مسئولیت را داشته باشد که اگر توپ را از دست داد آن ا پس بگیرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا