خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بهترین پارک‌های تهران برای سیزده بدر

فمنوم به مناسبت سیزده بدر نوشت: اگر می‌خواهید در روز طبیعت، به یکی از پارک های تهران بروید و در کنار دوستان و عزیزانتان، این روز را جشن بگیرید، با ما همراه باشید، چرا که قصد داریم در بخش دوم این مطلب، به معرفی تعدادی دیگر از بهترین مکان های گردشگری برای گذراندن سیزده بدر، بپردازیم.

چیزی به پایان تعطیلات نمانده است و به رسم هر سال، نوروز را با روز طبیعت، یا همان سیزده بدر به پایان می رسانیم. روز طبیعت، یعنی روز آشتی و سپاس از طبیعت زیبای اطرافمان.

در این روز، ایرانیان در سراسر دنیا، بار و بندیل خود را می بندند و با کسانی که دوست دارند و برایشان عزیز است، به طبیعت می روند، بازی می کنند، چیزی میل می کنند و تفریح می کنند و خود را برای آغاز سال تحصیلی، کاری و فعالیت های مختلف آغاز می کنند.

طبیعت آنچه زیبایی دارد را به ما هدیه می کند و گاهی ما با کم لطفی خود، زیبایی را نه تنها از آن، بلکه به واقع از خودمان می گیریم. ضمن احترام به طبیعت اطرافمان در روز طبیعت و ۱۳ به در، در ادامه ی مطلب ” سیزده بدر کجا بریم ” به معرفی سایر مکان های گردشگری تهران برای گذراندن این مناسبت، خواهیم پرداخت.

در تهران پارک های زیادی وجود دارد که شما می توانید روز سیزده بدر را با آسودگی کامل سپری کنید، اما ما در این مطلب به معرفی برترین پارک ها بسنده می کنیم. با ما در ادامه ی مطلب همراه شوید.

پارک های خوب تهران برای سیزده به در:

بوستان یاس

این بوستان یکی از زیباترین و بزرگ ترین پارک ها است که در شرق تهران قرار گرفته است. در این پارک آلاچیق های بسیاری وجود دارد که شما می توانید برای گذراندن این روز زیبا، از آن ها استفاده کنید. همچنین در این بوستان منقل هم وجود دارد. بخش هایی از این بوستان که به سمت میدان فشم نزدیک است، بسیار سرسبز است و زیبا و برای برپایی مراسم سیزده بدر مناسب است.

دریاچه چیتگر

دریاچه چیتگر در غرب تهران قرار گرفته است و با داشتن دریاچه ای مصنوعی، امکان قایق سواری را برای شما فراهم میکند. ضمن آنکه سایر وسایل بازی مانند وسایل پرشی، بازی های هیجانی، سینما چهار بعدی و … وجود دارد. همچنین وجود فودکورت در این پارک شما را از بردن غذا بی نیاز می کند.

البته در این پارک خبری از درخچه ها و درخت های بلند نیست اما شما پیتوانید از ساحل مصنوعی سنگی دریاچه، کمال لذت را ببرید.

پارک نهج البلاغه

نهج البلاغه یکی دیگر از پارک های فوق العاده ی تهران است. ساختار طبقه ای آن و قرار گرفتن این پارک در دره، وجود انوع درختان، گل کاری ها، آب روان و آلاچیق های بسیار، پارک نهج البلاغه را گزینه ای مناسب برای سیزده به در تبدیل کرده است.

در این پارک شما میتوانید از اغذیه فروشی ها، انواع غذاها را خریداری کنید، در قسمت های مخصوص بازی، تفریح کنید و در ارتفاعات پارک، تهران را زیر پای خود ببینید.

این سه پارک زیبا، به همراه پارک هایی که در بخش اول معرفی کردیم، انتخاب های مناسب برای سیزده به در هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا