خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استقلال به راحتی سیاه جامگان را برد

استقلال با نتیجه سه بر یک سیاه جامگان را شکست داد اما صدرنشین نشد.
به گزارش خبرآنلاین، بازی استقلال – سیاه جامگان هم مثل مسابقه نفت – تراکتورسازی، به دلیل آلودگی هوا به تعویق افتاده بود و سرانجام برگزار شد. این دیدار، آخرین مسابقه هفته شانزدهم لیگ برتر بود. استقلالی ها تیم یکی مانده به صدر جدول بودند و سیاه جامگان تیم یکی مانده به قعر. با این حساب مظلومی و تیمش کار خیلی سختی برای شکست دادن حریف نداشتند.

گرچه پرویز مظلومی از یکی دو روز قبل به بازیکنان خود هشدار داده بود که فکر نکنند به راحتی برنده این دیدار می شوند، اما این صحبت های او بیشتر به این دلیل بود که استقلالی ها حریف را دست کم نگیرند و اجازه ندهند سیاه جامگان شگفتی ساز شود.

استقلالی ها برای رسیدن به صدر جدول کار سختی داشتند چراکه باید حریف را با تفاضل سه گل شکست می دادند. اما همین که بتوانند سه امتیاز را بگیرند، خودش حیاتی بود. تیم مظلومی در نیمه اول دو بار دروازه حریف را باز کرد. ابتدا محسن کریمی بود که در دقیقه 36 دروازه سیاه جامگان را باز کرد و پس از آن در دقیقه 42 سجاد شهباززاده گل دوم را زد.

نیمه اول با همین دو گل به پایان رسید. اما در نیمه دوم سیاه جامگان توانست یکی از گل های خورده را به سرعت جبران کند. در دقیقه 50 بود که رضا عنایتی دروازه استقلال را باز کرد. اما آرش برهانی هم پس از او گل سوم استقلال را زد تا شاگردان مظلومی خیالشان از بابت برد راحت شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا