خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شلوار رنگارنگ فائزه هاشمی که بحث برانگیز شد

انتشار عکس فائزه هاشمی دختر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در نوروز با شلوار رنگارنگ در فضای مجازی بحث برانگیز شد.

به گزارش انصاف نیوز، فائزه هاشمی، نماینده‌ی سابق مجلس که از جوانی با دوچرخه سواری، پوشیدن شلوار لی و سر کردن روسری رنگی، مورد حمله‌ی تندروها قرار می‌گرفت، این بار انتشار تصاویر او در سفر نوروزی به ایلام بحث‌های تندروها را به دنبال داشت.

فائزه هاشمی رفسنجانی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اون کسانی که تو تندرو می نامی،ادامه روی راه امام اند و غیرت و درد دینی دارند مثل تو […] و […] و […] نیستند.

    7
    5
    1. یعنی دوست دارم بدونم مغز امثال شماها از چی تشکیل شده؟
      شماها معنیه مسلمونی رو در چی میبینید؟
      طرف شلوار رنگی پوشیده در سفری وسط بروبیابون ، الان غیرت دینی نداره؟
      هزار الله اکبر به شماها که تو هر برهه از تاریخ لازمید تا نقش اسلام و مسلمونی رو کریح جلوه بدید.
      یه زمانی با مدرسه رفتن دخترا مخالفید! یه زمان با درس جغرافی در مدرسه مخالفید، یه زمان با دوش آب تو حمام مخالفید ، الانم با شلوار رنگی!!

      4
      3
    2. غیرت به اینه که بساط کودکان کار برچیده بشه . بساط فحشا به خاطر فقر برچیده بشه , بساط اختلاس با محاکمه و افشاگری علنی برچیده بشه . سرتون رو مثل کبک زیر برف نکنید و پشت امام قایم نشید

      2
      1
  2. تو هر خانواده ای (مخصوصاً خانواده بزرگان)‌همیشه یه تحفه کم عقل پیدا میشه که همیشه همه جا مایه دردسر و زحمت برای خانواده است اما چه ربطی به اعضای دیگر خانواده دارد ؟؟؟؟؟ هر کس را در گور خودش می خوابانند.

    2
    7
  3. این که ایشان شلوار رنگارنگ بپوشند چه ایرادی دارد؟ مگر زنان (حتی اگر دختر بزرگان باشند) حق ندارند مطابق با زنانگی خود رفتار کنند؟

    5
    2
  4. یاهو ، امان پور راکه میشناسید؟مزدورقلم بدستی که برسنل‎ ‎نمیدونم ‏cbs‏ یاfox nes‏ یا یکی ازاین طوری هاست،چندسال پیش که مجله بانو هاشمی به علت چاپ تبریک سال نو فرح دیبا توسط دادگاه جراید تعطیل شد این فرد مذکور در گزارش خود چنین نگارش کرده بود: که شلوار جین فائزه از زیر چادر و چاک مانتو دیده میشد و این نشان دهنده آلامد بودن ایشان است ! منظورم از بازگو کردن این خاطره برداشت و شعورخبرنگاری است که هرغلطی بخواد میکنه و هر لباسی بخواد میپوشه اما پوشیدن شلوار گاوچرانها را آلامد تلقی و به خواننده چنین القا میکند که ایشان بدنبال مدومد پرستی است!تصویرفائزه خانم را ببینیدآیاهمسرودخترمن و شما ازاین بنده خدا آلامدترهست یا نیست انصافأ ؟ عزت زیاد

  5. در قدیم شنیده بودیم به دختری که قدری در خانه شلوغ می کرد؛ می گفتند: ” حالا یه شلوار قرمز بپوش و برو بیرون دیگه از خونه!

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا