خرید تور تابستان ایران بوم گردی

27 بهمن، سیزدهمین همایش ملی زنان کارآفرین

سیزدهمین همایش ملی زنان کارآفرین با عنوان “توسعه کارآفرینی زنان در ایران” با بهره گیری از تجارب انجمن زنان کارآفرین در روز چهارشنبه 27 بهمن ماه در محل سالن پیامبر اعظم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود.

بنا بر اعلام کانال رسمی این انجمن:

«پیش از برگزاری این همایش که براساس پنج محور اصلی در بستر” اکوسیستم کارآفرینی” برنامه ریری شده کارگروه ها پنج گانه صنعت و تجارت،فناوری اطلاعات و ارتباطات،صنایع دستی و گردشگری،محیط زیست و کشاورزی و اجتماعی، طی نشست های متعدد و با جمع آوری نظرات بانوان کارآفرین، پژوهشگران، صاحبنظران، حامیان کارآفرینی و نمایندگان بخش دولتی با هدف هم سویی و هم افزایی و رسیدن به اکوسیستم کارآفرینی گام برداشتند.

در شرایطی که کشورمان به سوی توسعه پایدار پیش می رود توجه به اکوسیستم کارآفرینی و همچنین کارآفرینی اجتماعی با بهره گیری از فناوری های نوین ضروری است.

از این رو در همایش سیزدهم انجمن که برآیندی از 12 همایش ملی تخصصی پیشین است، تلاش می شود با شناسایی و معرفی امکانات و ظرفیت های کارآفرینی زنان در ایران برای رسیدن به وضعیت مطلوب گام های محکم تر و مداوم تری برداشته شود.

بدیهی است نقش نهادهای مدنی در حوزه کارآفرینی بسیار با اهمیت و اثربخش خواهد بود.

تعریف نقش های بخش دولتی، بخش خصوصی و نهاد مدنی و دانشگاه و خوزه پژوهشی در اکوسیستم کارآفرینی و چگونگی پیوند و تعامل میان عوامل موثر در آن از اهداف مهم همایش است.

در این همایش یک روزه پس از برنامه افتتاحیه شامل ارایه گزارش دبیر همایش و مقاله و ایراد سخنرانی، در دو پنل صبح و بعدازظهر حاصل هم اندیشی های کارگروه ها در قالب 5 مقاله کاربردی -ترویجی ارایه می شود.

هم چنین با حضور مسوولین مربوطه چالش های کارآفرینی و فرصت های آن برای زنان مورد بررسی قرار می گیرد که نتایج این مباحث در قالب بیانیه پایانی در بخش اختتامیه قرائت خواهد شد».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا