خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تعطیلی کارخانه‌ی زعفران صداوسیما؟

یک مخاطب انصاف نیوز از «تعطیلی کارخانه‌ی زعفران متعلق به صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیما در آستانه‌ی سال حمایت از کالای ایرانی» گلایه کرد و نوشت:

مقام معظم رهبری در سخنرانی یکم فروردین ماه 1397 در مشهد، امسال را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری فرمودند و همواره تاکید فراوان بر حمایت همه جانبه از تولیدات ملی داشته‌اند، همچنین بر کسی پوشیده نیست که زعفران به عنوان کالای اصیل ایرانی پتانسیل‌های فراوان برای تولید  و ارائه در بازارهای داخلی و خارجی داشته و حمایت از این محصول صدرصد ایرانی می‌تواند زمینه ساز اشتغال و فعالیت بسیاری از جوانان ایرانی را فراهم سازد.

در این میان کارخانه‌ی زعفران متعلق به صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیما توانسته است با برندسازی مناسب و تلاش فراوان سهم خوبی در بازار این کالای صد درصد ایرانی را به خود اختصاص دهد.

کارخانه‌ای منطبق با استاندارد‌های روز دنیا که در سال 1394 افتتاح شده و در طی این مدت با تلاش بسیار و صرف هزینه‌های مرتبط، تمامی گواهینامه‌های بهداشتی و مدیریتی در زمینه‌ی تولید و فروش زعفران را کسب کرده است. این کارخانه توانسته است موجبات اشتغالزایی جمعی از جوانان متخصص را در حوزه‌های مختلف فراهم کند.

این در حالی است که علیرغم تمامی این تلاش‌ها و پتانسیل‌های ایجاد شده در حمایت از این کالای اصیل ایرانی و هزینه‌های صورت گرفته، تصمیم گیری شتابزده و پرابهام مدیریت صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیما، این کارخانه را در آستانه‌ی تعطیلی قرار داده است. این در حالی است که شائبه‌ی فروش کارخانه به برخی از افراد نیز مطرح شده است که تعطیلی ناگهانی کارخانه به بهانه‌ی زیانده بودن آن می‌تواند به موضوع دامن بزند.

امید است تا با گوش جان سپردن به رهنمودهای مقام معظم رهبری و توجه بیش از پیش به سیاست‌های حمایتی از کالای ایرانی، تلاش‌های موثر در جهت جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ی مذکور به عمل آید تا ضمن بهره مندی از برکات حاصل، از بیکاری جوانان متخصص ایرانی جلوگیری شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا