خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ شورای فضای مجازی به شبهات تلگرام و پیام‌رسان‌های داخلی

/ در گفت و گو با انصاف نیوز مطرح شد /

در پی انتشار اظهار نظرهایی درباره‌ی فیلتر تلگرام، مدیرکل روابط عمومی شورای عالی فضای مجازی تاکید کرد که همانطور که بارها اعلام کرده‌ایم، بحث تلگرام در حال بررسی است و به محض تصویب، مصوبه‌ی آن را ابلاغ خواهیم کرد و مرجع اعلام مصوبات شورای عالی فضای مجازی، دبیر آن است.

سیدمحمد حسین پور در پاسخ به خبرنگار انصاف نیوز همینطور درباره‌ی باگ‌های برخی اپلیکیشن‌های مشابه به عنوان جایگزین‌های تلگرام که در روزهای اخیر به آنها اشاره شده، در پاسخ به احتمال لو رفتن اطلاعات شخصی کاربران در این اپ‌‌ها تاکید کرد: در رابطه با ایرادهایی که درباره‌ی پیام‌رسان‌های بومی در روزهای اخیر مطرح شد، به دلیل ویژگی و پیچیدگی این گونه نرم‌افزارها، وجود این اشکال‌ها در ابتدای کار طبیعی است و انعکاس غیرمغرضانه‌ی آن توسط متخصصان و کاربران، کاری شایسته و موجب بهبود پیام‌رسان‌های بومی خواهد شد.

وی افزود: این مرکز از طریق تشکیل یک کارگروه کارشناسی از دستگاه‌های ذیربط و پیام‌رسان‌های بومی، در صدد رفع این اشکال‌هاست. مرکز به مردم اطمینان می‌دهد که نهایت تلاش خود را در حفاظت از حریم خصوصی ملت ایران در فضای مجازی به عمل خواهد آورد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. من شخصا از پیام رسان داخلی استفاده نمیکنم. بالای 95 درصد جامعه هیچ اعتمادی به پیام رسان داخلی ندارند.

  2. تلگرام یا به قول خانم دوسی تلگراف!دلیل استقبال ازتلکرام چندین فاکتوربودمثل:سهولت دراستفاده و اشتراک و نصب و هزینه و سرعت و دقت و رفع احتیاج و همه گیرشدن و جان کلام به دل نشستن و اما اگر بنابه فیلترکردن و جلوانداختن سایتهای وطنی با نارسائی ها وایراداتی که مهم ترین آن راز داری و ایجاداعتمادودیوارآن است دیواری که حتی یک سنجاق هم به آن فرونرودو این مستلزم پس دادن امتحان وصرف زمان وگذراندن فصول مختلف است تابیست میلیون کاربرپیداکنی،وچون سایتهای وطنی اول راهندعلی القاعده رسیدن به آن مرحله دشوارتر ازآن است که روحانی به دروغ هم شده ازآن(تلگرام) حمایت کند!ومهم ترازهمه چون این فناوری وارداتی است و مثل:اتومبیل و سینما و پزشکی وصنعت وغیره که پول دادیم و خریدیم و استفاده میکنیم و درهمه آنهامشکلات حل ناشدنی داریم بله این هم به شرح ایضأ و خدمتتان عرض کنم که بااین همه اظهارفضل تلگرافی بنده ازآن استفاده نکرده و نمیکنم،والسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا