خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«مجتمع آدینه رشت هیچ ربطی به دفتر رهبری ندارد»

آیت الله محمدی گلپایگانی، رییس دفتر رهبری در جمع مردم رشت به برخی شایعات اشاره کرد و گفت: متاسفانه شبهه افکنی هایی درباره مجتمع آدینه رشت مطرح و منصوب به رهبری شد، این در حالی است که رهبری معظم انقلاب فرمودند از جریان ساخت این مجتمع خبر ندارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، وی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز ( 17 فروردین ) رشت با بیان اینکه موشک های ما قادر است خاک دشمن را هدف قرار دهد، گفت: دشمن جسارت تعرض به حریم ایران را ندارد، زیرا می داند این ملت شهادت را هدف خود قرار داده اند و با عزت و اقتدار در برابر آنان ایستادگی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه دشمن با اصل نظام جمهوری اسلامی مشکل دارد، تصریح کرد: در طول عمر چهل ساله انقلاب بحران ها و فتنه های مختلفی را پشت سر گذاشتیم و همواره در معرض توطئه های دشمنان قرار داشته و داریم، لذا مقام معظم رهبری همواره بر مقاومت و ایستادگی تاکید فرموده اند.

رییس دفتر رهبری، با اشاره به نامه رهبری به جوانان غربی، عنوان کرد: مقام معظم رهبری در این نامه از اسلام تعبیر به دین گذشت و مهربانی کردند و از جوانان خواستند که نسبت به قرآن کریم شناخت پیدا کنند.

محمدی گلپایگانی در ادامه مرحوم آیت الله احسانبخش را یکی از شخصیت های مبارز گیلانی دانست و اضافه کرد: ایشان در زمان تصدی نمایندگی ولی فقیه در استان گیلان بیش از چهار هزار کامیون برای پشتیبانی از جبهه فرستاد و این خدمات فراموش شدنی نیست.

وی با اشاره به موافقت رهبری با استعفای آیت الله قربانی، اظهار کرد: آیت الله قربانی طی نامه ای از رهبر معظم انقلاب خواست که از نمایندگی ولی فقیه در استان گیلان کناره گیری کند، زیرا به دلیل مشکلات جسمی قادر به اقامه نماز جمعه نبود.

رییس دفتر رهبری همچنین به برخی شایعات اشاره کرد و گفت: متاسفانه شبهه افکنی هایی درباره مجتمع «آدینه رشت» مطرح و منصوب به رهبری شد؛ این در حالی است که رهبری معظم انقلاب فرمودند از جریان ساخت این مجتمع خبر ندارند.

محمدی گلپایگانی، اداره مجتمع آدینه رشت جهت احقاق حقوق مردم را به آیت الله فلاحتی سپرد و گفت: نماینده جدید ولی فقیه در استان گیلان یک شخصیت علمی و ارزشی است، و لذا مردم با حضور گسترده و پرشور در نماز جمعه از امام جمعه خود حمایت کنند.

رییس دفتر رهبری افزود: استان گیلان سابقه درخشانی در تاریخ، فرهنگ، علم و مذهب دارد و همواره رجال دینی این استان در برابر دشمنی ها و ترویج فساد ایستادگی کردند و اجازه ندادند مردم از دین جدا شوند.

وی همچنین، از زحمات آیت‌الله قربانی، نماینده سابق ولی فقیه در استان گیلان تقدیر و تشکر کرد و یادآور شد: آیت الله فلاحتی به عنوان نماینده جدید رهبر معظم انقلاب در گیلان از سابقون و صاحب کمالات بسیاری است لذا با آمدن ایشان بی تردید توفیقات بزرگی نصیب گیلانی ها خواهد شد.

اعتراض‌ها به امام جمعه رشت بر سر مجتمع تجاری آدینه

امام جمعه سابق رشت: مرا برکنار نکردند

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. احسنت جناب گلپايگانى ! بنده احتمال ميدهم مالك مجتمع آدينه – حالا چرا آدينه ؟! – از مالكيت خود اِعراض نموده وگرنه جنابعالى مديريت آن را به امام جمعه جديد نمى سپرديد ! درود بر شما و مسؤلانى كه به فكر مشكلات مردمند !

    1. ظاهرا این ساختمان مربوط به امام جمعه است حالا که فلاحتی امام جمعه مسئولیتش هم با اوست
      این یعنی ساختمان مالک حقوقی دارد نه حقیقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا