خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«دورهمی» تمام شد!

مهران مدیری با اعلام پایان برنامه‌ی «دورهمی» شبکه‌ی نسیم صداوسیما، به شوخی گفت: البته ضرب المثلی هست که می‌گوید دورهمی از لوکیشنی به لوکیشینی دیگر تبدیل می‌شود.

به گزارش انصاف نیوز، مدیری به شوخی گفت که همه‌ی لباس‌هایش را در این برنامه پوشیده، از تیشرت تا تیشرت و کاپشن و پیراهن با زیپ بسته و نیمه بسته و فقط یک سری لباس کنار دریا باقی مونده!

در این برنامه‌ی پربیننده‌ی صداوسیما، مهران مدیری چهار نفر از برندگان بی‌ام‌و در قرعه کشی اسپانسرهای برنامه را دعوت کرد؛ کسانی که با شرکت در این شرعه کشی یک کالای لوکس خارجی برنده شدند، کالایی که تولید داخلی هم دارد.

مهران مدیری گفت که خاطرات زیادی از این برنامه دارد و شاید روزی کتابی درباره‌ی دورهمی بنویسد و یا دیگران بنویسند.

عادل فردوسی پور، مجری برنامه‌ی «نود»، میهمان آخرین قسمت دورهمی بود. او کتابی از خودش را برای موزه‌ی دورهمی امضا کرد و همینطور یک تابلو فرش با آرم نود را که یکی از مخاطبان آن بافته است را به دورهمي هدیه داد.

مهران مدیری در پایان این برنامه که کیک تولد 50 سالگی خود را در آن به همراه بریده بود گفت: من همیشه سمت مردم ایستادم و سعی کردم صدایی که از سمت مردم می‌شنوم انعکاس بدهم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. خدا رو شکر که آقای مدیری هم سمت مردم آمد، کم کم داشتم نگران می شدم
    خدا رو شکر همه مسئولین و معروفین، از آقای احمدی نژاد و روحانی و و و گرفته تا ترامپ هم طرف ما مردمه و سمت اونور دیگه هیچ کس دیگه نمونده

    1
    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا