خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سوال از مهران مدیری درباره‌ی انگشتر رهبری!

یک خبرنگار صداوسیما از «مهران مدیری» مجری برنامه‌ی «دورهمی» صداوسیما پرسیده چرا از نشان دادن هدیه‌ی «ایمان مرآتی» دیگر خبرنگار صداوسیما که انگشتر رهبری بوده ابا داشته است؟!

به گزارش انصاف نیوز، «حسن شمشادی» در یادداشتی اینستاگرامی نوشت:

سلام جناب مهران مدیری، تولدتون مبارک؛ با آرزوی سلامتی؛ طول عمر؛ و موفقیت بیشتر برای شما؛ جسارتا عرضی دارم.

چند شب پیش میزبان همکار عزیز؛ پرتلاش و با تجربه من، جناب ایمان مرآتی بودید (که اگر فرصت کنم در باره آن برنامه مطلبی عرض خواهم کرد) و جمعه شب میزبان جناب عادل فردوسی پور گرامی.

ضمن تشکر از شما بابت هر دو دعوت و برنامه دورهمی؛ چند سوال دارم، که امید به پاسخ و روشنگری دارم.

چه تفاوتی میان دو میهمان برنامه بود که هم در معرفی؛ هم در کلام؛ و سوالات، هم در زبان غیر کلامی؛ و هم در شوخی ها میان دو میهمان تفاوت بسیار قائل شدید؟!

چرا هر دو هدیه‌ی جناب فردوسی پور را که یکی از آنها هدیه‌ی شخصی به شما بابت تولدتان بود؛ هم پذیرفتید، هم نشان دادید؟! و چرا از میان دو هدیه جناب مرآتی به موزه دورهمی؛ تنها لوگوی واحد مرکزی خبر را نشان دادید و در حالیکه هدیه ایشان را که انگشتر اهدایی مقام معظم رهبری بود؛ پذیرفتید اما از نشان دادن آن در برنامه ابا داشتید؟!

چرا در سوال از ایمان مرآتی لفظ دروغ گفتن را به کار بردید و در سوالی مشابه از جناب فردوسی پور لفظ پشیمان شدن را؟!

سوالات دیگری هم دارم؛ که بماند. با احترام و تواضع

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. عجب!!! این هدایا باید توی موزه به مزایده گذاشته بشه، بعد چه قیمتی باید برای انگشتر رهبر می ذاشتن که بی احترامی نشده باشه؟

    16
    7
  2. این سوال پاسخش کاملا روشن و مشخص است
    آقای ایمان مرآتی انگشتری نایب امام زمان عج الله تعالی فرجه شریف رو که با کمک و هدایت های مولا و یاری خداوند تمام حیله های صیهونیست بین الملل و استکبار جهانی رو نقش بر آب کرده به یکی از نفوذی های فراموسون هدیه میده این انگشتر باعث خشم این فرد میشه

    4
    4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا