خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«به‌خاطر احمدی نژاد روزه می‌گیرم»

/ یادداشتی در حمایت از احمدی نژاد /

«محسن پویامهر»، از مخاطبان انصاف نیوز، دهم فروردین ماه 97 در متنی ارسالی در حمایت از محمود احمدی نژاد و حمید بقایی، نوشت:

جان انسانی در خطر است، فریادش از ظلمی است که بر او رفته است! همه خواسته‌اش اعاده‌ی دادرسی و برگزاری دادگاه علنی است! این مرد پر اراده و مظلوم، معاون اجرایی و یاور راستین رییس جمهور سابق آقای دکتراحمدی نژاد است!

آقای احمدی نژاد از همه باورمندان دعوت نموده است در روز جمعه با ذکر صلوات و انجام آیین روزه از همه زندانیان بی گناه بویژه آقای مهندس بقایی حمایت کنند!براستی اگر بپذیریم شرط تحقق آرمانهای انقلاب (آزادی-عدالت-مردمسالاری) اتحاد طبقه فرودست و متوسط است، تحت هدایت انسانی معتقد، شجاع و باتجربه که در ایران باشد و البته سودای حرکت نیز داشته باشد لاجرم به شخصیتی جز دکتر احمدی نژاد نخواهیم رسید(مستندا قابل اثبات است).

بدون شک اگر یک هزارم حمایتی که طبقه متوسط از آقای سید محمد خاتمی و اصلاح طلبان نمودند، صرف پشتیبانی از احمدی نژاد می‌کردند نتیجه‌ی دلخواه، بسیار بهتر از وضع کنونی بود (نه تنها حمایت نگردید بلکه آثار تیر سهمگین سمی که از چله جماعت هاشمیستها و اصلاح طلبان، به قصد ترور شخصیت احمدی نژاد رها گردید آنچنان کارا بود که سخن و عمل حقش نیز معکوس تجلی می‌نمود)

لذا اینجانب بعنوان دوستدار آرمان‌های گهربار انقلاب «اجابت» دعوت مبارز خستگی‌ ناپذیر انقلابی، جناب آقای دکتر احمدی نژاد را بر خود فرض دانسته و با ذکر صلوات و ادای روزه، آزادی همه زندانیان بی‌گناه را از خداوند فتاح آرزومندم!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. دوست وفادار ،1) چرا وقتي در مناظره بخاطر رسيدن به قدرت و ثروت ، ياران انقلاب را در منظر ميليونها تماشاگر تخريب آنهم تخريب از حيث ناموسي نمود هيچ كس صدايش در نيامد . 2) چرا وقتي در كهريزك فرزندان اين ملت زير شكنجه صدايشان خفه ميشد كسي اعتراضي نكرد 3) چرا وقتي اختلاس ، رانت ، دزدي را سيستمي كردند هيچكس صدايش در نيامد 4) و …….
    دوست عزيز اينها همه مظلوم نمائي است تا خلافهاي اطرافيان را تحت الشاع قرار بدهند و لا غير .

    4
    4
  2. اگر بسیجی هستی بینش خودت را اصلاح کن . ا – منظورت از تخریب حیثیت ناموسی چیست؟ مگر به ناموس ایشان تهمت ناروا زد؟ این حرف جنابعالی مظلوم نمایی نیست؟ 2 – قضیه کهریزک ربطی به دولت نداشت مربوط به سیستم دیگر بیمار کشور بود که آقای احمدی نژاد هم منتقد آن است. 3 – آیا تو بابت اختلاس رانت دزدی مدرکی داری یا فقط گفته های دیگران را تکرار می کنی؟

    3
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا