خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حیدری: شهردار تهران تحت فشار قرار گرفته است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق شنیده‌ها نجفی شهردار تهران تحت فشار قرار گرفته و بیماری وی فرع موضوع است، پیش‌بینی کرد که شورای شهر به سادگی استعفای وی را نپذیرد.

غلامرضا حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از انتخابات سال گذشته ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهر تهران لیست امید یکپارچه رای آورد و انصافا اعضای شورای شهر تهران با هماهنگی و اجماع شهردار را انتخاب کردند و آقای نجفی معرفی شد. شاید یکی از شاخص‌ترین اقدامات شورای شهر تهران این بود که کسی را از داخل شورا انتخاب نکردند.

وی با اشاره به سابقه شش ساله عضویت نجفی در شورای شهر تهران، یادآور شد: ایشان همچنین در رده‌های مختلف مسئولیت بوده و فرد شناخته شده‌ای است. بحث بیماری هم چیز تازه‌ای نیست و کم و بیش این گرفتاری و این شرایط برای افراد دیگر هم هست بنابراین طرح استعفای ایشان غیرمنتظره بود.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به نشست مشترک نمایندگان تهران با اعضای شورای شهر پایتخت در قالب مجمع 51 نفره امید در آخرین روزهای سال گذشته، تصریح کرد: برخی می‌گفتند آقای نجفی روی مفاسد اقتصادی خیلی قاطع ایستاده و حتی یکسری پرونده‌ها را آماده کرده و آنها را به قوه قضاییه ارجاع کرده است. این موضوع همچنین با جشن روز زن در برج میلاد که حاشیه‌هایی در پی داشت همزمان شد و حتی برخی این موضوع را هماهنگ شده می‌دانند. بلافاصله بعد از این جشن برای آقای نجفی احضاریه رفت و از برخی تریبون‌ها موضع‌گیری‌های تندی علیه ایشان اتخاذ شد.

حیدری ادامه داد: اینها زمینه‌ای است که می‌گویند آقای نجفی تحت فشار قرار گرفته و بحث بیماری ایشان فرع قضیه است. بر همین اساس نظر شخصی من این است که شورای شهر تهران به راحتی استعفای ایشان را قبول نکند و از ایشان حمایت کند بخصوص رییس شورا آقای محسن هاشمی که رابطه خوبی هم با رهبری دارد از موقعیت ریاست شورای شهر و همچنین اعتباری که از مرحوم پدرشان دارد در این زمینه استفاده کند.

وی با بیان اینکه تغییر شهردار تهران برای اعضای شورای شهر هم خوب نیست، گفت: پیش‌بینی من این است که شورای شهر به راحتی استعفای آقای نجفی را قبول نمی‌کند، این کار هم به نفع مردم تهران است و هم انسجام شورای شهر را حفظ می‌کند.

این نماینده مجلس در پایان گفت: آقای نجفی در مدت کم توانسته خدمات خوبی در شهرداری تهران ارائه کند. به هر حال شهرداری بخصوص از نظر وضعیت مالی شرایط به هم ریخته‌ای داشت و ایشان برنامه‌ریزی‌های خوبی در این حوزه داشته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا