خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده اورتون برنتفورد 25 اردیبهشت 1401

دو تیم اورتون و برنتفورد امشب از ساعت 20 در دیداری حساس به مصاف هم می‌روند. برای پخش زنده اورتون برنتفورد 25 اردیبهشت 1401 با انصاف ورزشی همراه باشید.

دو تیم اورتون و برنتفورد به عنوان تیم‌های رده شانزده و سیزدهمی لیگ برتر جزیره امشب در دیداری حساس و تعیین‌کننده در ورزشگاه گودیسون پارک و از ساعت 20 به وقت ایران به مصاف هم خواهند رفت. پخش زنده بازی اورتون و برنتفورد 25 اردیبهشت 1401 را با انصاف ورزشی ببینید.

پخش زنده اورتون برنتفورد 25 اردیبهشت 1401

اورتون که تحت هدایت فرانک لمپارد 10 شکست پیاپی را ثبت کرد و از تیمی میانه جدولی و پرستاره به تیمی در آستانه سقوط بدل شده بود بعد از باخت به لیورپول در دربی مرسی‌ساید متحول شده و حالا با کسب دو پیروزی متوالی برابر چلسی و لسترسیتی قدرتمند و البته یک تساوی برابر واتفورد خود را تا حدی از منطقه سقوط خارج کرده است.

برنتفورد اما برای فوتبال دوستان ایرانی به خاطر حضور ستاره ایرانی، سامان قدوس جذابیت خاصی دارد. تیمی که در فصل اول حضور خود در جزیره با مربی کاربلدش نتایج خوبی کسب کرده و با 43 امتیاز در رده سیزدهم است.

برنتفورد در 5 بازی آخر خود 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست داشته است. در سه تقابل رودرروی دو تیم با هم نیز برنتفورد 2 و اورتون 1 بار پیروز شده‌اند. برای تماشای پخش زنده بازی اورتون و برنتفورد 25 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی یعنی 20:00 از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال اورتون و برنتفورد 25 اردیبهشت 1401

لینک 2: پخش زنده فوتبال اورتون برنتفورد 25 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا