خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سوء استفاده از سهام صندوق وام فرهنگیان قم؟

متن ارسالی یکی از مخاطبان انصاف نیوز، درباره‌ی آموزش و پرورش قم در پی می‌آید:

مباحث درباره‌ی مدیریت پرحاشیه‌ی مدیر کل آموزش و پرورش قم گویی تمامی ندارد. اخیرا منابع مطلع برگی دیگر از نامدیریتی وی را ورق زدند. این مدیر کل با همراهی روسای آموزش و پرورش نواحی چهارگانه‌ی قم جهت خرید لباس فرم دانش آموزان از سهام صندوق‌های وام فرهنگیان برداشت کرده‌اند.

یکی از دغدغه‌های والدین در آغاز سال تحصیلی تهیه‌ی لباس فرم دانش آموزان است. مدیر کل آموزش و پرورش قم با انجام طرحی شکست خورده نسبت به تهیه و توزیع متمرکز لباس دانش آموزان قبل از شروع سال تحصیلی اقدام کرده است. از آنجایی که این امر نیازمند تامین منابع مالی بوده، و تاکنون بر اساس قوانین و مقررات مالی هیچ گونه ردیف و اعتباری برای آن پیش بینی نشده؛ مدیرکل آموزش و پرورش قم به منظور تامین منابع مالی آن جهت خرید پارچه و انجام مراحل دوخت و… در جلسات مرتبط با روسای داخلی اداره کل و نواحی استان دستورات لازم را صادر کرده و با اقدامی عجیب و غریب از سهام صندوق‌های وام فرهنگیان غیرقانونی برداشت کرده‌اند که اعتراض شدید فرهنگیان را نیز به همراه داشته است.

سهم هر ناحیه جهت برداشت از سهام صندوق‌های وام فرهنگیان حدودا مبلغ 75 میلیون تومان است. جای پاسخ مدیر کل آموزش و پرورش قم به این سوال خالی است که چرا با توجه به این که سهام صندوق‌های وام حق الناس بوده؛ آیا مدیر یا مدیران از نظر شرعی و قانونی مجازند بدون اجازه‌ی فرهنگیان (صاحبان سهام) از سهام صندوق‌های وام معلمان برداشت کرده و برای یک موضوع دیگر با هر قصد و نیتی (مثل لباس دانش آموزان) هزینه نمایند؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا