خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ی احمدی نژاد به مراجع درباره‌ی بقایی

محمود احمدی نژاد رییس جمهور دولت اصولگرای نهم و دهم، در نامه‌ای به دهها نفر از جمله مراجع تقلید، ضمن ارائه‌ی ادعاهایی درباره‌ی «حمید بقایی» معاون زندانی خود، تاکید کرد که «تلاش در جهت رفع ظلم به هر انسان بیگناهی، یک معیار برای جدایی جریان حقیقی و مردمی انقلاب از ناسره و آغازی بر جبران گذاشته و ان شاء الله راهی برای نجات است»!

به گزارش انصاف نیوز، در بخشی از نامه‌ی احمدی نژاد که در کانال تلگرامی او منتشر شده، با ادعای وخامت حال بقایی، او را که به جرایم مالی به حبس محکوم شده، «یکی از فرزندان انقلابی ملت و خادم پاک و بی منت» خوانده و مدعی شده است: «با شکایت دولت، پرونده ای برای او مفتوح و به مدت هفت و نیم ماه در بازداشتگاه انفرادی محبوس شده و تحت شدید ترین بازجویی‌ها قرار گرفته است. هیچ سندی دال بر تخلف چه رسد به جرم به او ارائه نشده است، چرا که وجود ندارد. اما در دوره بازداشت، بخشی از اقدامات قانونی ایشان به عنوان اتهام مطرح شده است».

متن این نامه خطاب به این اشخاص نوشته شده است:

«حضرات آیات و اساتید معظم مکارم شیرازی، علوی گرگانی، نوری‌همدانی، قریشی، سید محمد خامنه‌ای‌، مظاهری، یزدی، مومن‌، هاشمی‌شاهرودی، امامی‌کاشانی، امینی، میرباقری، اعرافی، حسینی‌بوشهری‌، مدرسی، شب زنده‌دار‌، جزایری، ایمانی، نمازی، آل هاشم، موسوی بجنوردی، حسن‌صانعی، ناصری‌، سلیمانی‌، قربانی، ملک حسینی، لطفی، طبرسی، ماموستا خدایی، محقق داماد، میهمان نواز، نورمفیدی‌، تقوی، دینانی، صادقی‌رشاد، شهیدی، احمد علیزاده، محمدرضا علیزاده، ضرغامی، محسن رضایی، ولایتی، سبحانی، آشتیانی، احمد عابدی، شیخ محمد نیازی و دیگر عزیزان»

احمدی نژاد در بخشی از این نامه نوشته است: «صدا و سیمای جمهوری اسلامی و دیگر رسانه‌ها با عکس و نام، پیش از آنکه حکمی درباره او صادر شده باشد، همه گونه اهانت و افترا را به او روا داشته‌اند. گروه‌های سیاسی و برخی از اعضای دولت فعلی نیز به تناسب کینه‌ای که از دولت‌های نهم و دهم داشته‌اند با حجم بالا هرچه خواسته‌اند گفته‌اند».

احمدی نژاد که خود نیز در سال‌های اخیر به دادگاه احضار شده ولی مراجعه نکرده است، در ادامه‌ی این نامه پرسیده است: «آیا در انقلاب اسلامی و در جمهوری اسلامی که شما در کنار مردم برای تحقق آن فداکاری کردید قرار بود چنین وقایعی رخ دهد و مظلوم نتواند فریاد خود را به گوش اصحاب قدرت برساند؟ اگرچه همه در برابر قانون مساوی اند اما وقتی با فرد شناخته شده ای مانند معاون رییس جمهور چنین رفتار می‌شود آنگاه با بسیاری از افراد سیاسی و دیگر مردم عادی که صدایشان به جایی نمی‌رسد چه برخوردی صورت خواهد گرفت؟»

وی که در دولت دوم خود از «سعید مرتضوی»، دادستان برکنار شده‌ی تهران پس از جنایت کهریزک، استفاده کرده بود، در ادامه‌ی نامه نوشته است: «در انقلابی که به نام و برای آزادی و احقاق حق و اجرای عدالت شکل گرفته و در راهش فداکاری شده است، چه شده است که کوچکترین انتقادی از قوه قضاییه که باید ضامن آزادی و احقاق حق و نماد عدالت باشد با تهدید علنی از سوی مقامات آن مواجه می‌شود و فاتحانه بر مظلوم می‌تازند؟ خودشان شکایت و خودشان هم رسیدگی می‌کنند. مگر رسالت اسلام و دین جز آزادی مردم و اجرای عدالت است؟»

این رییس جمهور سابق اصولگرا همچنین پرسیده است: «آیا باید به جایی برسیم که تصور عامه این بشود که طعم قدرت زیر زبان انقلابیون دیروز خوش آمده و تعهدات و آرمانهای انقلابی به مرور جای خود را به مناسبات قدرت و ثروت و رقابت برای حفظ آن داده است؟»

احمدی نژاد که «محمدرضا رحیمی» معاون اول او نیز با پرونده‌ی مالی در حال حاضر در زندان است، در ادامه‌ی نامه نوشته است: «اینجانب و دوستانم زندگی خود را وقف خدمت به مردم و آرمانهای انقلاب کرده‌ایم و هرگز به دنبال ثروت و قدرت نبوده‌ایم، چراکه در این صورت در مقابل سیل فشارها، علی‌القاعده باید تسلیم می‌شدیم!»

او در دولت دومش میرحسین موسوی و مهدی کروبی به حضر خانگی افتادند، نوشته است: «اینجانب هرگز به هیچ محدودیت و ظلمی در حق هیچ کس به ویژه به خاطر اندیشه و سلیقه‌ی سیاسی راضی نبوده و نیستم و همواره آنچه برای اصلاح وضع کشور لازم بوده است به طریقی که مقتضی و موثر می‌دانستم اعلام کرده‌ام.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این مسخره خاص وعام ظاهرا دراین دیار فقط وفقط یار غارش اسیر حماقت ها ورذایل خودش شده وغیر از او هیچ اسیر وزندانی ای وجود ندارد………بدبخت بد عاقبت…

    8
    8
    1. از ادبیاتت معلومه حواری معجزه ی هزاره ی سوم هستی که در عیان و جلوی چشم خوانندگان سایت هم ادب رو رعایت نمی کنی ….

      1
      4
  2. آخ ! آخ ! نبينم اين روزها رو كه به ضرغامى پناه ببرى ! پس اون همه فدائى و هواخواهت كجان ؟! البته خوب كارى كردى با مراجع آشتى كردى اما خوبتر و شيرين تر از اون كه مطمئنم در تاريخ هم سابقه نداره و هرچى در باره اش بگم كم گفتم استمداد از ماموستاى عزيز جناب خدائيه ! خدائيش من موندم چطور اين همه معرفت و لوطى منشى و فرصت شناسى و … را هضم كنم ؟! جون داداش كولاك كردى كولاك ! شيرين كارى در حدّ آه ! آى ماموستا خوشش بياد ! آى اهل سنت شبها به جونت دعا كنند ! آى اصول گرا، اصلاح طلب از اين همه نبوغ سرگيجه بگيرند ! من موندم اينهمه نوآورى و ابتكار رو چطور در محيط مغزت جا ميدى ؟! خوب كارى كردى از دلشون درآوردى شايد بنده هاى خدا چيزى از اون دو دوره توى دلشون باشه ، بشره جايز الانتظاره ! نميدونند وقتى آدم به قدرت ميرسه هزار تا مدعى پيدا ميكنه ! اما خوشم مياد در عمل نشون دادى كه هنوز هم به وحدت اعتقاد دارى ! انصافاً ايول دارى ! اما در مورد ثروت و قدرت هم خيالت تخت كسى باور نميكنه اوس محموتى كه با يه كاپشن خشك و خالى هشتاد بار دور دنيا رو زده هشت قرون هم ثروت اندوزى نكرده ! كى باورش ميشه يك آدم ارزشى در اين وانفساى دلار زد و بند ارزى كنه ؟! مگه يادمون ميره اون صحنه هاى بأشكوه نون و تربچه خوردن را ؟! ، اونهم زمانى كه در اوج اقتدار و محبوبيت بودى ! جنين آدمى با اونهمه پاكدستى و مهرورزى و عدالت طلبى ! چطور ميتونه 3.5 مليون يورو و 590 هزار دلار مال مردم رو يهوئى بالا بكشه ؟! سهله كه اون 16.5 ميليارد دانشگاه ايرانينان هم ساخته و پرداخته ناتانياهو باشه !

    3
    1
  3. اولا محمدرضا رحیمی تخلفش مال دوره هاشمی بوده ثانیا شما کینه توزانه و ناجوانمردانه و بدون اینکه بخواهید بدانید ایا حق با بقایی است یا نه-حمله کرده اید.هم چنین احمدی نژاد هیچ وقت نگفته است من اصولگرا هستم..

    10
    2
  4. از وقتی این جناب عدالتخواه را در سپهرسیاسی ایران دیدیم ادب و اخلاق و خصلت های خوب انسانی رنگ باختند.زمانی که رئیس دولت بود و هندوانه بغلش می گذاشتند مست قدرت و غرور کاذب امانش نمی داد.باسپردن کشور و کارخانه های دولتی به خصولتی ها عملن کشوررا فلج کرد که باعث نابودی محیط زیست و آبهای زیرزمینی شده اند.خزانه را پر پر تحویل گرفت اما باعث شد که جارو بزنند درحالی که نفت تا 130 دلار فروخته می شد.دنیا را علیه ایران متحد کرد و دهها اشتباه و خیانت دیگر.مردم ایران نمی خواهند با دست این آقا به عدالت و آزادی برسند.بی جهت ازجانب مردم ایران سخن نگویند.از حق خود و یارانش دفاع کند.در زلزله کرمانشاه لب به سخن نگشود درحالی که می توانست مردم را تشویق به کمک کند.خلاصه 90 درصد گرفتاریهای امروز مردم ایران زائیده و یادگار اینهاست

  5. با استدلال شما، جناب خاتمی که حصر آقای منتظری در زمان دولت ایشان اتفاق افتاد و شیخ حسن روحانی هم که ادامه حصر آقایان موسوی و کروبی در دولتشان اتفاق افتاده برابر با احمدی نژادند. بعید است که ندانید فرمان حصر در کجا صادر می شود و دولتها فقط مجری اند.
    فقط می توان گفت آبو بریزید همونجا که بد داره میسوزه!

  6. احمدی نژاد با تمامی بدی هایی که دارد و نیازی به بیان نیست اما این صفتش که پای دوستانش تا …. ایستاده ، نشان از همان رندی دارد که ….. قدیم داشتند. احمدی نژاد بهتر از هرکس دوستانش را می می شناسد و در باره آنها خیلی چیزها می داند ولی چنان قرص و محکم هوایشان را دارد که دیگر مظلومان تاریخ انقلاب همچون پشتوانه ای ندارند اگر داشتند امروز در حصر نمی ماندند . واقعا رهنورد به کدامین گناه نابخشودنی دست یازیده کهحتی حق شرکت در مراسم ترحیم بزرگش را نیز ندارد ، خاتمی کدامین جرمی را علیه انقلاب مرتکب شده که کسی جرات نقل حرفهایش را ندارد اما احمدی نژاد چنان پایش محکم و پولادین است که هنوز از خط قرمزهایش جانانه دفاع می کند و در این راه به هرکسی که گمان می برد ،می تواند چاره گشایی کند دست دراز می کند . به یاد حرف های مهندس مظلوم انقلاب افتادم که در آ« مناظره گفت با آدمی مواجهیم که توی چشماهای آدم زل می زند و دروغ می گوید سفید سیاه نشان می دهد امروز بوی دروغ های آن دولت عدالت محور همه جا را گرفته ولی بازهم به همان شیوه و راه می رود که قبلا بود . قدیم های شاید برای مصداق های یک بام و دو هوا کم می آوردیم اما امروز روشن تر از این رفتارهای که با احمدی نژاد می شود برای همین ضرب المثل نمی توان یافت . مردم ایران هاج و واج دارند به آینده نگاه می کنند که بلاخره این رفتارها به کجا خواهید انجامید . پس بیایید همه به انتظار بنشنیم تا ……..

    1. به قول پزشکیان: می گفتند از این بهتر وجود ندارد، اطاعت از او اطاعت از خداست، نیمه آب لیوانش را از باب تبرک می خوردند و دست به کاپشنش برای تبرک می زدند و انتخاب شده از سوی امام زمان است و پول امام زمان توزیع می کند، خب! الان دستگیرش کنند و زندانی، برای این حرف ها چه توجیهی دارند!!؟

  7. این موجود وقیح را خدا فرستاده تا پنجه بکشه به روی سیاه آنانی که نورانیت مصنوعی در چهره دارند و ۴ دهه فرزندان نجیب این مرز و بوم را ظالمانه با تیغ ریا و نفاق و مردم فریبی تباه کردند.

  8. فقط و فقط و فقط احمدی نژاد – من هر وقت انتخابات ریاست جمهوری باشد چه ایشان کاندید باشد چه نباشد رأی من محمد خان احمدی نژاد است. جون یک مرد شجاع است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا