خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نیمار در راه مادرید

نیمار هدف اصلی رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش‌رو است. چند هفته پیش، نمایندگان مادرید در پاریس با پدر نیمار دیدار کردند و به این ترتیب، نظر نیمار برای پیوستن به رئال مثبت شده است. نیمار که در تابستان گذشته با قیمت 222 میلیون یورو از بارسلونا به پی‌اس‌جی پیوسته از لیگ یک فرانسه خسته شده است.

به گزارش ایلنا، نشریه برزیلی اول اسپورت نوشته که پنج ماه اول حضور در پاریس برای نیمار پنج سال گذشته است. این بازیکن 26 ساله به دوستانش گفته بازیکنان حریف بسیار خشن هستند، داوران کار را آسان می‌گیرند و به ‌راحتی سوت نمی‌زنند، وضعیت چمن ورزشگاه‌های رقیب بسیار بد است و بازیکنان پی‌اس‌جی پیش از بازی‌ها در هتل به سر می‌برند. او به این دلایل از حضور در این تیم ناراضی است.

نیمار از این ناراحت است که بازیکنان حریف رویش زیاد خطا می‌کنند. در لیگ یک فرانسه، به‌صورت میانگین در هر بازی روی او 2/5 خطا انجام شده است (104 خطا در 20 بازی)، عددی که بسیار بیشتر از 4/3 خطا در هر بازی است که او در بارسلونا متحمل می‌شد.

نیمار در این باره بارها اعتراض کرده است، به‌ویژه در بازی با رن. در آن مسابقه، هاماری ترائوره، بازیکن رن روی زمین افتاد و نیمار دستش را به سمتش آورد، طوری که انگار می‌خواهد کمک کند او از زمین بلند شود اما در آخرین لحظه دستش را پس کشید و پوزخند زد.

نیمار پس از آن گفت: «آنها لگد می‌زنند ولی من فوتبال بازی می‌کنم. آنها ما را تحریک می‌کنند اما من هم می‌دانم با توپ چطور تحریک‌شان کنم. من عادت ندارم به بازیکنان لگد بزنم و بلد هم نیستم. من با توپ از خودم دفاع می‌کنم. می‌دانم که خواهند گفت من بازیکن خوبی هستم ولی زیاد به تحریک حریف می‌پردازم اما بهتر است اول خودشان را ببینند.»

نیمار

نیمار همچنین از داوری بیش از حد سهل‌گیرانه در فرانسه ناراضی است. او بارها به داوران اعتراض کرده است و در تساوی دو بر دو مقابل مارسی به همین دلیل از زمین اخراج شد.

ستاره برزیلی همچنین از وضعیت زمین‌های فرانسه راضی نیست. او گفته که چمن‌های ورزشگاه‌ها بیش از حد بلند هستند و چمن بخش‌هایی از زمین‌ها کنده شده است و این سلامت بازیکنان را به خطر می‌اندازد. نیمار تنها بازیکنی نیست که به این موضوع اعتراض دارد و چندین بازیکن پی‌اس‌جی، در مصاحبه با رسانه‌ها گفته‌اند که سازمان لیگ باید اوضاع چمن ورزشگاه‌ها را بررسی کند.

در نهایت، نیمار از اینکه پاری سن ‌ژرمن با اتوبوس به شهرهای دیگر می‌رود ناراضی است. فاصله پاریس تا شهرهای تیم‌های رقیب معمولا زیاد نیست و به این ترتیب آنها از اتوبوس استفاده می‌کنند. نیمار همچنین اینکه بازیکنان باید چند شب پیش از بازی را در هتل بگذرانند دوست ندارد. در بارسلونا، بازیکنان تنها در روز مسابقه گرد هم می‌آمدند.

ناصر الخلیفی، رییس پاری سن‌ ژرمن در روزهای اخیر به برزیل سفر کرد تا با نیمار دیدار کند. او می‌خواست این بازیکن را متقاعد کند که در پاریس بماند. الخلیفی گفت که مطمئن است نیمار فصل بعد هم در پی‌اس‌جی بازی خواهد کرد اما سایر مدیران باشگاه چنین نظری ندارند. آنترو هنریکه، مدیر ورزشی پی‌اس‌جی به یک ایجنت گفته که تضمینی برای حضور نیمار در فصل بعد وجود ندارد.

تنها چیزی که قطعی است، این است که نیمار چراغ سبز را به رئال مادرید نشان داده است و سران رئال هم می‌خواهند که این انتقال پیش از آغاز جام جهانی انجام شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا