خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وکیل مرتضوی هم از او خبری ندارد!

یکی از وکلای سعید مرتضوی می‌گوید در پرونده مرتبط با حادثه بازداشتگاه کهریزک وکالت او را بر عهده نداشته و فقط در پرونده تأمین اجتماعی وکالت مرتضوی را برعهده گرفته بوده اما با این حال پنج الی ۶ ماه است از موکل خود بی‌اطلاع است.

به گزارش تسنیم رضا جعفری در پاسخ به این سؤال که سخنگوی قوه‌قضاییه اخیراً گفته سعید مرتضوی را برای اجرای حکم گیر نیاوردند و در شبکه‌های اجتماعی احتمال متواری شدن وی مطرح شده است، اظهار کرد: من در پرونده کهریزک وکالت آقای مرتضوی را بر عهده نداشتم و از او اطلاعی ندارم.

این وکیل دادگستری و سرپرست دادسرای کارکنان دولت در زمان تصدی مرتضوی بر دادستانی تهران گفت: در پرونده تأمین اجتماعی وکالت آقای مرتضوی را بر عهده داشتم که آن موقع دفترم می‌آمد اما بعد که از این پرونده تبرئه شد، دیگر اطلاعی از او نداشتم.

جعفری توضیح داد: الان 5 – 6 ماه است از مرتضوي بی‌اطلاع هستم و حتی ارتباط تلفنی هم با یکدیگر نداشتیم.

میرمجید طاهری وکیل مدافع – روح‌الامینی اولیاء دم یکی از جان‌باختگان حادثه بازداشتگاه کهریزک نیز درباره آخرین وضعیت اجرای حکم مرتضوي اظهار کرد: هفته قبل که با قاضی اجرای احکام صحبت می‌کردم، گفت که اصل پرونده در اختیار وی نیست و در دست سرپرستی دادسراست و قرار است آنها اقدام کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که تا چه مقدار احتمال متواری شدن مرتضوي وجود دارد، گفت: وقتی کسی حکم قطعی گرفته و حکم نیز به وی ابلاغ شده اما خود را معرفی نمی‌کند، آیا با فرار کردن فرقی دارد؟

خبرنگار تسنیم برای پیگیری موضوع با تلفن همراه مرتضوي نیز تماس گرفت اما گوشی همراه وی خاموش بود.

سعید مرتضوي در پرونده شکایت روح‌الامینی یکی از اولیاء دم حادثه بازداشتگاه کهریزک، به اتهام معاونت در قتل به تحمل دو سال حبس محکوم و این حکم نیز با تایید دادگاه تجدیدنظر استان تهران قطعی شده است.

محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه‌قضاییه هفته گذشته در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان در خصوص اجرای حکم مرتضوی گفته بود که او (مرتضوي) را گیر نیاوردند.

سعید مرتضوی فرار نکند؟!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا