خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمایت عضو کارگزاران از شهرداری محسن هاشمی

یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، در یادداشی تلگرامی با عنوان «شورای شهر تهران و اشتباه استراتژیک»، تلویحا از شهردار شدن «محسن هاشمی» عضو این حزب، حمایت کرد.

محمدعلی نجفی، شهردار سابق که هفته‌ی گذشته پس از حدود هفت ماه، کناره گیری کرد، نیز عضو این حزب بود.

به گزارش انصاف نیوز، متن یادداشت «جهانبخش خانجانی» که در آن میثاق نامه‌ی اعضای شورا برای خارج نشدن از شورا را اشتباه خوانده، در پی می‌آید:

«بنابه دلایلی تاکنون در خصوص لیست بیست و یکنفره شورای اسلامی شهر تهران و انتخاب شهردار پیشین سخنی شفاف نگفته‌ام و امیدوارم شرایطی فراهم شود تا واقعیات پنهان لیست و این انتخاب گفته شود.

و در خصوص عملکرد تیم شهردار تهران و شخص ایشان هم سخن بسیار است.

آنچه که سبب شد این نوشتار کوتاه را بنویسم تاکید یکی از اعضای شورای شهر تهران بر میثاق نامه بوده است.

یکی از اشتباهات این میثاق نامه محدود سازی خرد جمعی است.

وظیفه‌ی اعضای شورای شهر برنامه ریزی و تنظیم روابط کاری برای زندگی مطلوب برای شهر تهران و مردم ساکن در آن است که متاسفانه تاکنون مردم تهران چنین استنباطی از عملکرد اعضا محترم شورای شهر تهران و شهرداری تهران ندارند.

وظیفه‌ی اصلی شما آبادانی و احیا شهر تهران و زدودن ویرانی‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و خدماتی به جامانده در طی شانزده سال اخیر است.

اعضا محترم شورای شهر تهران نباید خروج یا ورود فردی از شورا را که تاثیری در فرایند تصمیم گیری و تصمیم سازی ندارد برای خود خط قرمز تلقی کنند و محدودیت کاذبی برای خود ایجاد کنند. مگر اینکه ناخواسته در مسیر خواسته‌ی مشترک جریان ضد اصلاحات و عناصر رادیکال قرار گرفته باشند.

جریان ضد اصلاحات می‌خواهد شورا و شهردار موفق نباشند تا بار دیگر بارقه‌ی امید در دل مردم ایجاد نشود و بعضی جریانات سیاسی نیز خودخواهانه فکر می‌کنند که وقایع سال ٨۲ و ٨۴ دیگر تکرار نمی‌شود.

اعضای محترم شورای شهر! مردم از شما فعالیت سیاسی و خودنمایی اجتماعی نمی‌خواهند، از شما برچیدن فساد و آبادانی شهر را می‌خواهند.

بزرگان اصلاحات هم توجه کنند مردم اگر تلاش و کارآمدی شورا و شهرداری را لمس نکنند مطمٸن باشید که «تکرار کنید» ما را تکرار نمی‌کنند.

اعضای شورای شهر تهران نباید قفسی تصنعی برای تصمیم و خرد ورزی خود بسازند و از انتخاب درست و معقول درمانند.

الان وقت تلاش برای یک بازی حزبی و ترفیع کارکرد سیاسی حزبمان اعم از کارگزاران سازندگی، اتحاد ملت، اسلامی کار، اعتماد ملی و غیره نیست، الان وقت تدبیر درست است.

ببینید مردم چه می‌خواهند همان کنید. درک این برای شما که از فحول جامعه هستید سخت نیست.

در بین کارکنان شهرداری و مردم جستجو کنید ببینید چه کسی را کارآمد می‌دانند همان کنید.

قضاوت مردم در خصوص شورای اول تهران علیرغم کارهای بزرگ را مایه‌ی عبرت قرار دهید.

زمان دشمن ما و شماست. اشتباه نکنید».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا