خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کاش میرحسین یک حامی مانند احمدی‌نژاد داشت

یکی از مخاطبان انصاف نیوز به نام «عبداله رستگاری» درکامنتی در زیر خبر «نامه‌ی احمدی نژاد به مراجع درباره‌ی بقایی» [لینک] نوشت:

احمدی نژاد با تمامی بدی‌هایی که دارد و نیازی به بیان نیست اما این صفتش که پای دوستانش تا …. ایستاده، نشان از همان رندی دارد که ….. قدیم داشتند. احمدی نژاد بهتر از هرکس دوستانش را می‌شناسد و درباره‌ی آنها خیلی چیزها می‌داند ولی چنان قرص و محکم هوایشان را دارد که دیگر مظلومان تاریخ انقلاب همچون پشتوانه‌ای ندارند اگر داشتند امروز در حصر نمی‌ماندند.

واقعا رهنورد به کدامین گناه نابخشودنی دست یازیده که حتی حق شرکت در مراسم ترحیم بزرگش را نیز ندارد؟ خاتمی چه جرمی را علیه انقلاب مرتکب شده که کسی جرات نقل حرفهایش را ندارد؟

اما احمدی نژاد چنان پایش محکم و پولادین است که هنوز از خط قرمزهایش جانانه دفاع می‌کند و در این راه به هرکسی که گمان می‌برد، می‌تواند چاره گشایی کند دست دراز می‌کند. به یاد حرف‌های مهندس مظلوم انقلاب افتادم که در آن مناظره گفت با آدمی مواجهیم که توی چشماهای آدم زل می‌زند و دروغ می‌گوید سفید سیاه نشان می‌دهد.

امروز بوی دروغ‌های آن دولت عدالت محور همه جا را گرفته ولی بازهم به همان شیوه و راه می‌رود که قبلا بود. قدیم‌های شاید برای مصداق‌های یک بام و دو هوا کم می‌آوردیم اما امروز روشن‌تر از این رفتارهایی که با احمدی نژاد می‌شود برای همین ضرب المثل نمی‌توان یافت. مردم ایران هاج و واج دارند به آینده نگاه می‌کنند که بلاخره این رفتارها به کجا خواهید انجامید. پس بیایید همه به انتظار بنشنیم تا …

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. هم وطن
    من و تو مسئول نیستیم آن کسانی که او را بر مردم سوار کردند باید پاسخگو باشند ولی حیف که در این کشور کسی جوابگو نیست و آن مرد رفته میدان داری می کند باکی نیست بقول قدیمی ها این نیز بگدرد.

    9
    2
    1. من قبلا گفته بودم احمدی نژآد را از سال 58 میشناسم او برسرسخن خود می ایستد کما اینکه به تهدیدی که به جمع تصمیم گیرندگان تصرف سفارت کرد عمل نمودبانضمام اینکه او جعبه سیاه ان 8 سال است …..بنابراین ……………………………………………..اگر یادتان باشد در سال 84 درمناظره اش با مرحوم رفسنجانی از محدودیت ایشان(چون ان مرحوم بیشترین وعمده ترین مسائل واتفاقات انقلاب را راهبری کرده بودوبقدر مسلم نمی توانست سئوالات احمدی نژادرا بعلت محرمانه بودن وسری بودن انها پاسخ بدهد)توانست از همین روش نابکارانه بیشترین استفاده را بنماید وشور بختانه نسلی که از سرگذشت وپیشامدهای انقلاب خالی از ذهن بود اینرا نشانه قوت واعتبار گفته هایش بدانند وبنحوی به وی گرایش پیداکنند البته ناجوانمردی انانیکه وقوف کامل بر محدودیت های ان مرحوم داشتند وسکوت همرا با رضایت اتخاذ کردند مزید بر علت شد…

  2. بوی گند دروغ پردازی های شما و دشمنی های نفرت انگیزتان با احمدی نژاد هم همه این سایت کثافت تان را پر کرده، رهنورد گناهی نداشت؟ بی گناه بود و جمهوری اسلامی مرض داشت او را حبس خانگی کرد؟ رهنورد بزرگتان صاحب نظریه داماد لرستان و آن میر عزیزتان که مردم را به بهانه دروغ 13 میلیونی کشاند در خیابان ها ، شماها همان هایی هستید که وسط ماه رمضان شیشه آب دست تان گرفته بودید زیر پل کریم خان. خدا لعنت تان کند.
    …. نوش جان تان بکشید حالا حالاها باید بکشید… یک مشت منافق…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا