خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گاف حسین دهباشی درباره‌ی سلمان خدادادی

حسین دهباشی، کارگردان مستند انتخاباتی روحانی در سال 92 که در سال‌های اخیر به مخالفت با دولت روحانی و اصلاح طلبان گرایش پیدا کرده است، «سلمان خدادادی» را به اشتباه عضو لیست انتخاباتی ائتلاف امید خواند.

به گزارش انصاف نیوز، در حالی که دهباشی او را عضو لیست انتخاباتی مورد تایید سیدمحمد خاتمی و عضو فراکسیون امید مجلس و خوانده، اما خدادادی نه در لیست امید بوده و نه عضو فراکسیون امید است؛ او عضو «فراکسیون ولایی»، یکی از دو فراکسیون اصولگرای مجلس است.

هر چند سلمان خدادادی در انتخابات مجلس اخیر به عنوان مستقل کاندیدا شده بود اما عضو ادوار فراکسیون اصولگرایان بوده است.

حسین دهباشی که مواضعش در این سال‌ها مورد استقبال بخش تندروی اصولگرایان قرار گرفته است، در توییتی با اشاره به نام کسی که در ماجرای سلمان خدادادی از او نام برده شده، نوشت:

«زهرا نویدپور. حالا اگر نماینده‌ای که از سوی دخترکی جان به لب رسیده و از قید جهان رها شده متهم به تجاوز است، تکراری و عضو فراکسیون امید نبود، آیا دوستان اصلاح‌طلب بازهم چنین کم‌التفات بودند در پیگیری برای روشن شدنِ حقیقتِ این قصّه‌ی پر غصّه؟ خودشان خواهر ندارند؟»

اسامی نهایی کاندیداهای «لیست امید» در سراسر کشور

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. وای به روزی که لوندی و رندی سیاسی و رسانه ای با کینه ورزی و حب و بغض و ناراستی در آمیزد، دیگر فرق نمی کند عضو بلند پایه دولت باشی یا حکومت ، حزب سیاسی یا اپوزیسیون یا دهباشی !

    5
    1
    1. اشتباه نگفته.ایشون از ارادتمندان خاصه اقای هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی و غیابا خاتمی است

      1
      3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا