خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جدایی اینیستا از بارسلونا قطعی شد

هافبک باتجربه باشگاه بارسلونا طی چند هفته آینده از این تیم جدا می‌شود و به احتمال زیاد راهی سوپر لیگ چین شود.

به گزاش ایلنا، حذف بارسلونا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بیشتر از بقیه بازیکنان برای آندرس اینیستا سخت بود زیرا او به پایان دورانش در این تیم نزدیک می‌شود. پیش از این انتظار می‌رفت هافبک باتجربه در تابستان جمع آبی اناری پوشان را ترک کند و از بارسلونا برود اما طبق ادعای نشریه مارکا تصمیم او جدی است و قصد دارد پس از دیدار برابر سویا در فینال جام حذفی اسپانیا از هواداران این تیم خداحافظی کند.

به هر حال شکست خوردن برابر تیم ایتالیایی در لیگ قهرمانان خاطره تلخی برای هافبک بااخلاق بارسایی‌هاست اما کسب نهمین قهرمانی در لالیگا و ششمین جام حذفی می‌تواند او را تا حدودی راضی کند. اینیستا یکی از باقی ماندگان تیم خاطره انگیر سال 2009 بارسلونا است. برای هواداران این تیم وداع با بازیکنی که 16 فصل پیراهن بارسلونا را بر تن کرده دشوار خواهد بود.

او در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با والنسیا گفته بود: من از قبل می‌دانستم که چه چیزی از آینده‌ام می‌خواهم. از لطف هواداران سپاس گذارم اما تصمیمم تغییر نمی‌کند.

اتفاق جالب درباره اینیستا این است که او در ماه اکتبر یک قرارداد مادام العمر با بارسلونا تنظیم کرد اما ظاهرا در نیوکمپ بازنشسته نخواهد شد. به احتمال زیاد او  او از هم تیمی قبلی خود، خاویر ماسچرانو، تقلید کند و به چین برود.

انتهای بیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا