خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آزمون زبان برای مسابقات مناظره انگلیسی دانشجویان

متقاضیان شرکت در نخستین دوره مسابقات مناظره دانشجویان به زبان انگلیسی باید آزمون زبان بدهند؛  مسابقات مناظره دانشجویان به زبان انگلیسی 18 و 19 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، اولین دوره مسابقات مناظره دانشجویان به زبان انگلیسی به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی و معاونت فرهنگی دانشگاه تهران برگزار می شود.

دانشجویان علاقه مند به این مناظره که برای نخستین بار در کشور برگزار می شود، از دانشگاه های تهران، امام صادق، شهید بهشتی، علامه، علوم پزشکی شهید بهشتی، علوم پزشکی هرمزگان، دانشگاه شریف، دانشگاه رازی از استان کرمانشاه، دانشگاه پیام نور اردبیل، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه تربیت مدرس، خواجه نصیر الدین طوسی و دانشگاه آزاد آمادگی خود را برای حضور در این مسابقه اعلام کرده اند.

بنا بر گزارش دبیرخانه مسابقات مناظره، تاکنون 24 تیم دانشجویی، برای شرکت در این مسابقه ثبت نام کرده اند.

تیم های ثبت نام شده پس از برگزاری آزمون زبان که چهارشنبه و پنجشنبه 29 و 30 فروردین ماه در دانشگاه تهران با حضور اساتید مجرب زبان انگلیسی برگزار می شود، و مشخص شدن 8 تیم برگزیده، برای ورود به مسابقه مناظره انگلیسی آماده می شوند.

مسابقات مناظره دانشجویان به زبان انگلیسی، سه شنبه و چهارشنبه 18 و 19 اردیبهشت ماه سال جاری در محل باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران واقع در خیابان 16 آذر برگزار می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دبیرخانه مسابقات مناظره به آدرس ISDC.IR مراجعه کنند.

سازمان دانشجویان در بخشی از کارنامه کاری خود، برگزاری شش دوره موفق مسابقات مناظره دانشجویی را دارد. مرحله کشوری ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران 6 تا 8 اسفندماه جاری در دانشگاه علامه برگزار شد و تیم کاپا از شیراز توانست با کسب امتیاز بیشتر از هیأت داوران، به عنوان تیم اول ششمین دوره مسابقات مناظره معرفی شود.

در توضیح مختصری از روند اجرایی مسابقات مناظره می توان به نکات زیر اشاره کرد:

• ثبت نام به صورت گروهی و چهارنفره خواهد بود.
• جدول گزاره ها حداقل یک هفته قبل از مسابقات به تیم ها اعلام خواهد شد.
• هر گروه در چهار زمان سخنرانی به صورت یکی در میان با گروه مقابل به مناظره خواهد پرداخت.
• داوری مسابقات بر عهده سه نفر عضو هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور و بر اساس فرم های ارزیابی خواهد بود.
• سرفصل های مهم داوری شامل فن بیان، نحوه استدلال و منطق، رعایت اخلاق مناظره علمی ، احاطه و اشراف نیست، موضوع ، خلاقیت می باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا