خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتظار عارف از روحانی درباره خاتمی!

محمدرضا عارف یکی از نمایندگان مجلس، در جلسه‌ی جلسه هیات رییسه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان، با اشاره به محدودیت‌های برای خاتمی گفت: از آقای روحانی به عنوان مجری قانون اساسی انتظار می‌رود نسبت به جلوگیری از تضییع احتمالی حقوق شهروندی اهتمام لازم را به کار بندد.

به گزارش روابط عمومی شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان، جلسه هیات رییسه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان عصر امروز برگزار شد. در این جلسه گزارش کارگروه ارزیابی عملکرد شورای عالی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد نتیجه گزارش در جلسه  شورای عالی ارائه و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

در این جلسه همچنین ضمن بررسی موضوعات روز، از احکام صادر شده علیه 7 تن از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب انتقاد شد.

اعضای هیات رییسه شورای عالی صدور این احکام را با توجه به حاکم شدن فضای اعتدالی در کشور و ضرورت همدلی و وحدت نیروهای انقلاب در مواجهه با تهدیدات برخی از کشورها به مصلحت ندانستند و  از نهادهای ذی ربط خواستند نسبت به تجدیدنظر در احکام صادره اقدام موثر را انجام دهند.

همچنین در این جلسه،دکتر محمدرضا عارف رییس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با اشاره به برخی اخبار مبنی بر ایجاد محدودیت‌های جدید برای حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی  و با انتقاد از اینگونه برخوردها، گفت: امیدوارم اخبار منتشر شده در ارتباط با محدودیت های اتخاذ شده برای آقای خاتمی صحت نداشته باشد. در غیر این صورت معتقدیم دلسوزان نظام برای جلوگیری از اقدامات تهدید کننده مربوط به امر آزادی های مدنی،اقدام عاجل به عمل آورند.

عارف تاکید کرد: آقای خاتمی یکی از دلسوزان نظام است و سرمایه‌ای ذی قیمت برای کشور محسوب می شوند. مطمئنا اینگونه محدودیت‌ها موجب خدشه‌دار شدن اعتماد عمومی نسبت به رعایت حقوق شهروندی از سوی متولیان امر می‌شود. به همین دلیل از آقای روحانی به عنوان مجری قانون اساسی انتظار می‌رود نسبت به جلوگیری از تضییع احتمالی حقوق شهروندی اهتمام لازم را به کار بندد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. من هم معتقدم آقای روحانی باید در نمود بیرونی و ظاهری با صراحت بیشتری حرف بزنه اما برام جای سواله آقای عارف که این توقع رو داره و خودش هم همیشه از مقامات بلندپایه بوده و الان هم نماینده ی مجلس و رئیس فراکسیون امید و عضو مجمع تشخصیه خودش چکار می کنه چرا وقتی روحانی هم در دولت قبل هم در این چند ماهه بعد از انتخابات 96 تحت شدیدترین حملات از بالاترین مقامات تا مجریان تلویزیون قرار داره چرا یک بار هم قرص و محکم نیومد از روحانی دفاع کنه فکر نمی کنید روحانی هم حق داره به شما هم اعتماد نداشته باشه اکثر این اصلاح طلبان فعلی و اعضای مجلس کی دفاع کردند از روحانی ؟ در مقابل علی مطهری و علی لاریجانی و حتی ناطق نوری اصولگرا بیشتر دفاع کردند از روحانی …

  2. خيلى جالبه بخدا، اكثر اصلاح طلبها فقط از آقاى روحانى توقع دارند اما دريغ از اينكه خودشون يه قدم بردارند !
    بايد به آقاى دكتر عارف گفت : بزرگوار ! مگر جنابعالى نماينده مجلس نيستيد ؟! آيا نبايد نمايندگان از حقوق ملت دفاع كنند ؟! حتما بايد رئيس جمهور در اين زمينه پيش قدم شوند ؟! پس نمايندگان اصلاح طلب در مجلس چه ميكنند ؟! از آقاى مطهرى ياد بگيريد لااقل !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا