خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«شرط بسته بودم که کاوه مدنی بیش از 6ماه نمی‌ماند»

اسماعیل کهرم استاد دانشگاه و فعال محیط زیست در روزنامه آرمان نوشت:کاوه مدنی که با عشق و علاقه به ایران آمد در حالی‌که دانشیار امپریال کالج لندن بود و نه تنها در انگلستان که در سطح دنیا کار کرده بود. او دارای مدرک فوق دکترا بود ولی با کمال تاسف کاری کردیم که بعد از رفتنش در شعری نوشت که با میل خودش رفته و استعفایش را بعد از رفتن فرستاد.

 اگر بخواهیم در دنیا سرفراز شویم نیاز به این نخبه‌ها داریم. با یکی از خبرنگاران شرط بستم که کاوه مدنی تا شش ماه بیشتر دراینجا دوام نمی‌آورد و حالا من شرط را برده‌ام!خوشحالم برای جهان که کاوه مدنی به جایی می‌رود که می‌تواند کار کند.

بهترین فرزندان این مملکت بورسیه می‌شوند ولی وقتی برمی‌گردند به حرفشان گوش نمی‌دهند! متاسفانه متخصصین به کار نمی‌آیند و دیده می‌شود که گاه بی‌تخصص‌ها طرفدار بیشتری دارند. کاوه مدنی مدح‌گو نبود. او خیلی سعی کرد که خودش را هماهنگ کند ولی نشد. در این بازی و تا اینجا یک به نفع انگلستان و جهان و هیچ به نفع ایران! کاوه مدنی در سن جوانی دانشیار دانشگاه امپریال کالج لندن بود. دور جهان بگردیم تا یکی دیگر مثل او پیدا کنیم. اما رئیس سازمان محیط زیست با وجود مشکلاتی که برای معاونش پدید آمد به دفاع از او نپرداخت. عیسی کلانتری حمایتی را که باید می‌کرد، نکرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. هر چی می کشیم از شما تکنو کرات های خود فروختست …. جمع کنید خودتون رو ، همین شما ها هستید که اعتماد به نفس رو از نسل جوون این مملکت گرفتید ، هر کسی اونور درس بخونه … می شه پورفسور … هر کسی اینور بمونه می شه افراطی …
    شما کل دنیا رو بگردید امثال حججی ها رو پیدا نمی کنید ، امثال شهریاری ها رو پیدا نمی کنید امثال تهرانی ها رو پیدا نمی کنید …. اونایی که با هیچ تو همین مملکت موندن … از هیچ ساختن … متاسفم

    ادمین وجدان داشته باش بچاپ .

    2
    7
    1. اینهمه اب داریم خرم اباد را ببینید این محیط زیستیها و چهاد کشاورزیها چه [کردند] که با اینهمه اب کشاورزی ما و حیات وحش و حیات انسانی ما به این روز افتاده و تولید داخلی به این روز گرفتار شده غیر از این است که یکسری نفوذی برای اجانب کار میکردند و گزارش خرابکاریهای خود را بعنوان اتفاقات قریب الوقوع به نام روشنفکر آینده نگر به خورد مامیدادند.

      1
      1
  2. خود مطلق پندار! خدا را شکر دکتر مدنی حق انتخاب داشت و رفت تا در جایی دیگر به انسانیت خدمت کند. مگر انسانیت فقط اینجاست.بیچاره کسانی که با این شکل حرکت ها، فرزندان نخبه ی ایرانی را می تارانند و به هیچ کجا پاسخگو نیستند!

    2
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا