خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بایدن: اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها شایسته زیستن در امنیت و صلح هستند

جو بایدن با اشاره به تحولات روزهای اخیر در فلسطین می‌گوید: نمی‌توانیم از راهکار دو دولتی دست بکشیم؛ اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها شایسته زیستن در امنیت، با شرافت و در صلح هستند.

خبرگزاری فارس نوشت:

«جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در یک سخنرانی اعلام کرد از کنگره این کشور درخواست ارسال کمک برای رژیم صهیونیستی و اوکراین کرده است.

رئیس‌جمهور آمریکا گفت: «ما اختلاف‌های داخلی داریم اما باید به آنها غلبه کنیم و نمی‌توانیم اجازه بدهیم تروریست‌هایی مانند حماس به پیروزی دست پیدا کنند.»

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر مدعی شد که حماس نماینده مردم فلسطین نیست. او مدعی شد حماس از غیرنظامی‌ها به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند.

جو بایدن در بخش دیگری از سخنانش ادعا کرد جنبش حماس و [ولادیمیر] پوتین، رئیس‌جمهور روسیه از بابت میل‌شان برای نابود کردن دموکراسی‌های کشورهای همسایه با یکدیگر متحدند.

بایدن همچنین گفت: «تضمین موفقیت اسرائیل و اوکراین برای امنیت ملی ما ضروری است.» او اضافه کرد: «درخواستی فوری به کنگره برای تأمین مالی نیازهای ما در زمینه امنیت ملی با حمایت از شرکای مهم‌مان از جمله اسرائیل ارسال خواهم کرد.»

او تصریح کرد آمریکا اطمینان حاصل خواهد کرد که گنبد آهنین کماکان قادر به حفاظت از آسمان اسرائیل (رژیم صهیونیستی) خواهد بود. بایدن گفت اطمینان حاصل خواهیم کرد که دیگر طرف های دشمن در منطقه می‌دانند اسرائیل قوی‌تر از همیشه است.

جو بایدن بار دیگر حمایتش از راهکار دو دولتی را یادآوری کرد و گفت: «نمی‌توانیم از راهکار دو دولتی دست بکشیم و اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها شایسته زیستن در امنیت، با شرافت و در صلح هستند.»

بایدن در بخشی از سخنانش به موضوع اوکراین و روسیه پرداخت و مسکو را تهدید کرد چنانچه به یکی از کشورهای ناتو حمله کند با پاسخ زورمندانه آمریکا مواجه خواهد شد.

رئیس‌جمهور آمریکا با وجود این مدعی شد واشنگتن به دنبال حضور نظامیان آمریکا در اوکراین برای مقابله با روسیه نیست.

او همچنین به گزافه‌گویی علیه ایران پرداخت و علی‌رغم تأکیدش بر حمایت‌های مالی گسترده از رژیم صهیونیستی و اوکراین گفت: «ایران از روسیه در اوکراین و همچنین حماس حمایت می‌کند و ما همچنان آنها را بابت این موارد پاسخگو خواهیم کرد.»»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. و عده اى جنگ طلب هوچى گر در داخل و خارج بر طبل جنگ مدام مى کوبند و به جائى هم نمى رسند

  2. مرگ بر تزویر
    مرگ بر دورویی
    و مرگ بر انحطاط فکری که فکر میکنه غرب نیت خیر داره ..

    2
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا