خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آمدنیوز سارق مسلح را «قربانی» خواند!

کانال تلگرامی «آمدنیوز» در واکنش به اجرای حکم محکومیت یک سارق مسلح، او را «قربانی» خواند.

به گزارش انصاف نیوز، این کانال تلگرامی، با اشاره به اجرای حکم اعدام «بهمن ورمزیار» در همدان، با اشاره به نداشتن‌ شاکی خصوصی‌ و تحویل خود به پلیس، مدعی شده که «باز هم یک جوان دیگر قربانی بی‌رحمی … شد».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آخه جناب انصاف……!!!!!!نیوز، انصافت کجاست؟؟؟؟؟؟؟
    واقعا به خاطر خدا و ایران قلم می زنید یا سیاسی کاری و تصاحب موقعیت؟؟؟

    این جوان بار اولش بوده…..خودش را تسلیم و اظهار پشیمانی کرده بود
    حال شمای منصف بفرما آیا اسلام چنین شخصی را نمی بخشد؟؟
    اگر اسلام می بخشد و فرصتی دوباره می دهد، آیا جوان قربانی نشده؟؟؟؟

    از طرف دیگر اگر سرقت مسلحانه در این فقره خاص و با شرایطی که گفتم ، اعدام است، سارقین با چراغ و زورگویان مسلح … چرا ، اعدام که هیچ!!!!!، هنوز محاکمه نشده اند؟؟؟؟؟

    چرا جناب […] که به زور … زمین هایی را تصاحب کرده، اعدام پیش کش!!!! هنوز پرونده اش سالهاست خاک می خورد؟

    انصاف نیوز لطفا انصاف اسلامی انسانی را مد نظر داشته باش، نگذار امیدمان از تمامی رسانه های مجوز دارقطع شود.

    5
    1
  2. قربانی خواندن فرد به معنی بیگناهی مطلق او نیست ، در رابطه با ظلمی که به او شده است قربانی است . ظاهرا هدف از اینگونه مجازات ها عبرت گرفتن دیگران است ، لذا در نظر اعمال کنندگان هر چه شدید تر بهتر ، مگر اخیرا مکارم شیرازی نفرمودند برای حل مشکل ارز چند دلال ارز را اعدام کنید ، عناوینی چون ” مفسد فی الارض” و “تروریست اقتصادی” هم کارگشا ست و مهم هم نیست که این عناوین تعریف جامع و مانعی ندارد . ظاهرا احتیاط در مجازات (اجرای حد و تعزیر) هم منسوخ شده و در اسلام ناب رایج محلی از اعراب ندارد . مگر خدا به داد بندگانش برسد .

    2
    1
  3. کوتاه ترین تعریف دمکراسی که در انگلستان (محل زندگی من) ارائه شده این استtolerance and low اول نرمش و انعطاف پذیری و سپس قانون” یا به عبارتی اجرای قانون همراه با نرمش و گذشت” در ایران هم میگویند ما دمکراسی اسلامی داریم” همین قضیه را اگر مبنا قرار دهیم برای ارزیابی دو برداشت از دمکراسی که در دو کشور مختلف ” یکی به مکان کفر و فسق و بی پروائی مشهور شده و دیگری رسما پسوند اسلامی را برای خود برگزیده ” کدامیک میبایست خشن تر باشند؟کافر یا مسلمان؟ اینجا اصلا مجازات اعدامی دیگر وجود ندارد و در مقابل کشوری که خود را مسلمان و پیغمبرش رسالت خود را برپائی مکارم اخلاق در جامعه میشمرد بالاترین امار اعدام را در جهان دارد! سید جمال الدین اسد ابادی بود که میگفت به کشورهای اسلامی سفر میکردم که در ان از مسلمان خبری نبود و به کشورهای غیر اسلامی سفر داشتم که مردمش مسلمان بودند! اخر کسی که شاید گول خورده” شاید از روی جوانی اشتباهی مرتکب شده” در این میان جان کسی گرفته نشده ” اموال دزدیده شده به صاحبش برگشت داده شده” دزد ابراز ندامت و پشیمانی کرده” افکار عمومی جامعه مایل به بخشش او هستند” هیچ کدام از این عوامل باعث نمیشود که تخفیفی در مجازات او داده شود؟ اصلا کدام قانون اسلام در یک چنین شرایطی مجازات اعدام را تجویز کرده؟ حقیقت این است که […]

  4. عجيب عداوتي با آمد نيوز داري انصاف! خب راست گفته، اگه خودت ميخواستي تيتر بزني، کمتر از اين ميگفتي!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا