خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش ابتکار و مولاوردی به برخورد پلیس با دختران بدحجاب

امروز فیلمی از نحوه برخورد نامتعارف ماموران گشت ارشاد با یکی از دخترانی که گویا بدحجاب بودن در فضای مجازی منتشر شد که واکنش توییتری معاون سابق و فعلی امور زنان ریاست جمهوری را در پی داشت.

بیشتر بخوانید: دستور وزیر کشور در پی انتشار فیلمی از رفتار مامور گشت ارشاد

واکنش معاون سابق و فعلی امور زنان به برخورد پلیس با دختران بدحجاببه گزارش انصاف نیوز، «شهیندخت مولاوردی»، معاون سابق امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و دستیار فعلی او در امور حقوق شهروندی در واکنش توییتری به برخورد ماموران نیروی انتظامی با دختران بدحجاب نوشت: «انتشار کلیپ نحوه برخورد ماموران پلیس زن با مقوله بدپوششی و شیوه ارشاد آنها!، بیش از پیش ضرورت تغییر رویکرد نهادهای فرهنگی و انتظامی از “باید”به”باور”، از “تبلیغ”به “تعمیق”، از “ظاهر”به”معنا” و از “فعالیت محوری”به”اثربخشی”که از برنامه های فرهنگی دولت یازدهم بود»

واکنش معاون سابق و فعلی امور زنان به برخورد پلیس با دختران بدحجاب

«معصومه ابتکار»، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری هم در توییتی نوشت: «فیلمی در فضای مجاز ی از برخورد در موضوع حجاب منتشر شده که به گشت ارشاد منتسب می شود. این رفتار چه توجیهی دارد؟ دایره عمل یک مامور حتی در صورت اهانت به وی، تا کجاست؟ به شدت این برخورد را محکوم و پیگیری می کنم. این رفتارهای خشن و غیردینی در شان هیچ انسانی نیست.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. ظاهرا در فیلم عنوان میشه قانون باید اجرا شود به به. البته سعید جون بخاطر خدمات ارزنده در ۸۸ و ۸۲ شامل این موضوع نمی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا