خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وجود 500 مدرسه با عمر بیشتر از 50 سال در تهران

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان تهران گفت: قریب به 500 مدرسه با عمر بیشتر از 50 سال در تهران داریم که در برابر زلزله و طوفان‌های شدید مقاومت زیادی ندارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، «ناصر فتحی»، سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان تهران در جشنواره نکوداشت خیرین مدرسه ساز منطقه 12 تهران اظهار داشت: فعالیت‌های خیرین مدرسه ساز در کشورمان قابل شمارش نیست و بیش از 50 درصد فضاهای آموزشی توسط خیرین ساخته شده است.

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان تهران ادامه داد: خیرین در شرایطی که دولت با مشکلات و تنگناهای مالی مواجه است، در این امر مقدس حضور یافته‌اند.

وی به وضعیت فضاهای آموزشی استان تهران اشاره و خاطرنشان کرد: تهران از لحاظ نیاز به فضاهای آموزشی و وجود مدارس فرسوده در رده‌های بالایی قرار گرفته و وضعیت خوبی ندارد.
فتحی افزود: اکنون قریب به 500 مدرسه با عمر بیشتر از 50 سال در تهران داریم که در برابر زلزله و طوفان‌های شدید، مقاومت زیادی ندارند.

وی با بیان اینکه دست خیرین مدرسه ساز را در جهت توسعه فضاهای آموزشی می‌فشاریم، گفت: منطقه 12 تهران یکی از مناطق موفق در جذب خیرین مدرسه ساز است و از طرفی هم به لحاظ وجود فضاهای آموزشی تخریبی به نسبت دیگر مناطق تهران وضعیت بدتری دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا