خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نظرسنجی عجیب یک نماینده اصولگرا: 65درصد موافق فیلترینگ تلگرام!

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در یک نظرسنجی 65 درصد مردم از فیلترینگ تلگرام ابراز خرسندی کردند، 25 درصد نیز آمادگی خود را برای استفاده از پیام رسان های داخلی اعلام کرده و برای آنها تفاوتی ندارد

ایرنا نوشت: حجت الاسلام احمد سالک افزود: سروش، آی گپ، گپ، بله و ویسپی پیام رسان های داخلی هستند که جایگزین تلگرام شده اند که با تقویت این شبکه ها کار بزرگی در کشور انجام می دهیم.

وی یادآور شد: پیام رسان سروش اعلام کرده که می تواند تا 20 میلیون نفر را پوشش دهد، در کل تمام این شبکه ها می توانند حدود 80 میلیون نفر را تحت پوشش قرار دهند ولی امیدواریم به مرور دامنه امکانات و پشتیبانی آنان افزایش یابد و زیرساخت ها تقویت شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: امیدواریم کوچ مردم در فضای مجازی از تلگرام به پیام رسانان داخلی که بسیار حساس است تحت تاثیر القائات و فضاسازی بیگانگان قرار نگیرد، ملت ایران با بصیرت هستند و به خوبی این موضوع را درک می کنند.

سالک یادآور شد: در یک نظرسنجی 65 درصد مردم از فیلترینگ تلگرام ابراز خرسندی کردند، 25 درصد نیز آمادگی خود را برای استفاده از پیام رسان های داخلی اعلام کرده و برای آنها تفاوتی ندارد ولی تعدادی هم مخالفت کرده اند که اکثر آنها برخی جریان های سیاسی داخلی و خارجی هستند، این جریانات منافع سیاسی خود را در شایعه افکنی ها و بحران می دانند. از این رو نمی خواهند تلگرام بسته شود.

وی افزود: قرار شده است مسئولان تمامی پیام رسان های داخلی درجلسه کمیسیون فرهنگی مجلس حضور یابند.

وی با بیان این که تلگرام به ابزاری در دست دشمنان تبدیل شده بود، اظهارداشت: روسیه، انگلیس، آلمان و فرانسه به فیلترینگ تلگرام رو آورده اند، زیرا این پیام رسان بنیان خانواده ها را از بین می برد و امنیت کشورها را به هم می ریزد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا