خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«خاتمی مدیا» ادعاها درباره‌ی دیدار با روحانی را تکذیب کرد

کانال خاتمی مدیا نوشت که دفتر سید محمد خاتمی صراحتا نقل قولهای منتسب به او در مورد عملکرد ریاست محترم جمهوری را که اخیرا در برخی رسانه‌ها منتشر شده، مردود دانست.

به گزارش خاتمی‌مدیا در اطلاعیه این دفتر آمده است:

«این روز ها مطالبی از زبان افراد مختلف و اخیرا به نقل از منابع آگاه عضو شورای مشورتی یا عضو بنیاد باران یا عناوین مشابه درباره دیدار دوستانه رئیس‌جمهوری با حضرات آقایان ناطق نوری، سیدحسن خمینی، اسحاق جهانگیری و سیدمحمد خاتمی انتشاریافته است که صرفا مبتنی بر گمانه زنی افراد و فاقد صحت، دقت بوده و نقل و نشر آن به دور از الزامات اخلاقی است.
سیدمحمد خاتمي هیچ سخنگویی نداشته و به رغم همه محدودیت‌های رسانه‌ای رسمی، منبع معتبر برای اعلام دیدگاهها و انعکاس اخبار و سخنان ایشان، دفتر سیدمحمد خاتمی، وب سایت رسمی ایشان و خاتمي مدیا در شبکه‌های اجتماعی مجازی است.
انتظار می‌رود رسانه‌ها پیش از انتشار مطالب درباره صحت و سقم و دست‌کم اعتبار مطالب از دفتر حضرات نامبرده یا اشخاصی که رسما می توانند و حق دارند نظر حضرات را منعکس نمایند استفسار نمایند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. خير عزيزم، خير جانم! يه عده اي روزينامه هستن که هرجو دلشون ميخواد مينويسن، شما هم هرچي دلت ميخواد بگو، اهميتي نداره اصلا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا