خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«جزییات پرداخت‌های دولت از محل بودجه‌ی عمومی کشور در اختیار مردم قرار گرفت»

معاون نظارت مالی وزیر اقتصاد و خزانه دار کل کشور گفت: براساس دستور رییس جمهوری برای تکریم حقوق شهروندی و ابلاغ ضوابط اجرایی بودجه 1397، همه پرداخت‌های مرتبط با هزینه های عمومی دولت از امروز در اختیار مردم قرار گرفته است.

به گزارش وبسایت وزارت امور اقتصادی و دارایی، «سیدرحمت الله اکرمی» افزود: به دنبال دستور صریح رییس جمهوری و ماموریتی که وزیر امور اقتصادی و دارایی به این معاونت محول کرد، در ماه های اخیر زیرساخت ها و مقدمات انتشار اطلاعات پرداخت های خزانه داری کل کشور فراهم شد.

وی ادامه داد: از امروز مردم می توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی وزارت امور اقتصادی و دارایی به نشانی www.mefa.ir، «گزارش پرداخت های خزانه داری کل کشور» را دریافت کنند و در جریان جزییات پرداخت های دولت از محل بودجه عمومی کشور قرار گیرند.
خزانه دار کل کشور اعلام کرد: اکنون اطلاعات پرداخت های فروردین 1397 قابل دسترسی است و از این پس اطلاعات مربوط به پرداخت ها به طور مستمر به روزرسانی می شود.

به گزارش ایرنا، رییس جمهوری در یکصد روز نخست کار دولت یازدهم، گزارشی از تهیه و تدوین منشور حقوق شهروندی ارائه کرد و آن را برای بررسی در اختیار مردم و حقوقدانان قرار داد.

بیست و نهم آذرماه سال 1395 منشور حقوق شهروندی رونمایی شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا