خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح پزشکیان درباره‌ی جنجال صوت یک نماینده درباره‌ی «دختر خوشگلا»

«مسعود پزشکیان»، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره صوت منتشر شده منتسب به یک نماینده توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش فارس مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه (2 اردیبهشت 97) در نشست علنی خانه ملت طی تذکر شفاهی اظهار داشت: هیات رئیسه مجلس باید نسبت به حفظ شان مجلس و نمایندگان اهتمام بیشتری ورزد.

وی افزود: چرا برخی به دنبال این هستند که شان مجلس را زیر پا بگذارند و مسائل علمی و فقهی که در مجلس مطرح می‌شود را به گونه‌‌ای دیگر منعکس می‌کنند لذا در این رابطه هیات رئیسه مجلس باید دقت بیشتر داشته باشد.

براساس این گزارش، مسعود پزشکیان که ریاست بخشی از جلسه علنی مجلس را برعهده داشت در پاسخ به تذکر کواکبیان اظهار داشت: بحثی که در فضای مجازی پیچیده بود و صوتی در هنگام تذکر آقای محبی‌نیا منتشر شده بود تنها تکه‌ای از این صوت را در فضای مجازی منتشر کردند. در حقیقت شیطنتی بود که فضاهای مجازی همیشه درست می‌کنند.

وی افزود: متاسفانه با این شیطنت‌ها با ابروی انسان‌ها بازی می‌کنند. آقای سلیمی نماینده محلات در آن روز اعتراضی درباره معاهده پالرمو و لغتی که شورای نگهبان نسبت به آن ایراد گرفته بود که ما در این رابطه گفتیم اصلا شورای نگهبان نباید در این رابطه دخالت کند.

وی برهمین اساس اضافه کرد: پس از اظهارات بنده، آقای سلیمی نزد من آمد و برای من شرح می‌داد که من گفتم این موضوع را تمام کند؛ وی در ادامه صحبت من عنوان کرد روندی که وجود دارد گندم‌نمایی کردن و جو فروشی است و این همانند چیزی است که مثلا خواستگاری بروی و یک دختر خوشگل را به ما نشان دهند اما یک دختر زشت را به صیغه تو درآوردند! اما متاسفانه رسانه‌ها تیکه قسمت مربوط به دختر خوشگل را درآوردند و چنین فضای زشتی را در رسانه‌ها بوجود آوردند.

پزشکیان ادامه داد: این موضوع همانند این است که در یک روندی بگوییم  «لَا تَقْرَبُوا الصَّلَاةَ» و همه جا پخش کنند که فلانی گفته است نماز نخوانید. این بی‌اخلاقی‌ها و کارهای زشتی که متاسفانه برخی افراد در این فضاهای مجازی پخش و ارائه می‌کنند، جز از بین بردن آبرو و حیثیت انسان‌ها چیز دیگری ندارد.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: بهتر است ما یک مقدار به شخصیت و جامعه خود احترام بگذاریم و اینگونه زشت‌نمایی نکنیم. این موضوعی که بین من و آقای سلیمی مطرح شد یک بحث کاملات علمی و تخصصی بود و در همه موارد این مباحث وجود دارد.

وی افزود: از رسانه‌ها درخواست داریم که روند کار را مراعات کنند و هم رسانه‌ها و مجموع کسانی که در این رابطه دخیل هستند اول و آخر همه ماجرا را به انتشار بگذارند، نه اینکه قسمتی از صحبت‌های انسان را در رسانه‌ها پخش کنند و بقیه را نگویند و بعد بگویند فلانی با فلان شخص مخالف است

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا