خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تماس محمدرضا جلایی پور از زندان

پدر محمدرضا جلایی پور خبر داد که «امشب – دوشنبه – حدود ساعت ۸ شب ۳/۲/۹۷ از محل زندان محمد‌رضا با تلفن با برادرش (علیرضا جلایی‌پور) تماس می‌گیرند و محمدرضا به برادرش می‌گوید: حال من خوب است و نگران نباشید.

به گزارش انصاف نیوز، «حمیدرضا جلایی پور» با اعلام این خبر و ابراز ناراحتی از پاسخگو نبودن مستقیم درباره‌ی فرزندش که چند روز پیش بازداشت شده، در کانال تلگرامی خود درباره‌ی این تماس نوشت: «متاسفانه باز علیرضا در این تماس کوتاه متوجه نمی‌شود که محل زندان کجا است؟ اتهام محمدرضا چیست؟ کدام سازمان سپاه مسول این کار است؟»

وی در عین حال نوشت: «خوشبختانه امشب علیرضا در حین صحبت با برادرش متوجه شده است که به محمدرضا در انفرادی قران داده‌اند و این خودش جای خوشحالی است. اصلاح‌جویی ایجاب می‌کند آدمی در ارزیابی امور، «ته لیوان» را هم ببیند و فقط به بخش خالی لیوان خیره نشود. در همین حکمرانی غیررسمی و موازی همین که به زندانی در انفرادی قران می‌دهند شایسته است تشکر کرد».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام
    این ته لیوان را که می بینید (دادن قرآن ) به متهم در زندان انفرادی من را یاد زندان انفرادی ام در سال ۱۳۵۶ انداخت. در آن سال من پس از ۷۰-۸۰ رو ز انفرادی از آنها تقاضای قرآن کردم و با خوشحالی زیاد آنها نیز با قرآن دادن به من موافقت کردند. و من تا ۵۰ روز بعد که در انفرادی بودم قران داشتم. می خواستم بگویم که این ته استکان در زمان طاغوت هم بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا