خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شناسایی و معرفی عوامل حادثه ی شیراز

استاندار فارس در اطلاعیه ای اعلام کرد: عوامل اصلی حمله به خودرو دکتر مطهری شناسایی و به مقامات قضایی استان معرفی شدند.
به گزارش انصاف نیوز، متن اطلاعیه ی استاندار در این باره در پی می آید:
بسمه تعالی
به دنبال اتفاقات اخیر  با توجه به دستور اکید ریاست محترم جمهور و تاکید مکرر وزیر محترم کشور مبنی بر شناسایی دقیق و برخورد قاطع با حمله کنندگان به خودرو دکترعلی مطهری نماینده ی محترم مجلس شورای اسلامی در سفر به شیراز، اینجانب با تشکیل جلسات مکرر شورای تامین استان از ساعات اولیه ی وقوع این حادثه؛ رایزنی های مستمر با اعضای شورای تامین استان و بدون تاثیرپذیری از فضای مسموم تبلیغاتی داخل و خارج علیه توفیقات بزرگ دولت، فعالیتهای اطلاعاتی و امنیتی به روشن ساختن ابعاد مختلف حادثه پرداخته و در لحظات پایانی روز شنبه به فضل الهی عوامل اصلی حمله به خودرو دکتر مطهری شناسایی و به مقامات قضایی استان معرفی شدند.
بدیهی است، شناسایی سایر عوامل و زمینه سازان انجام این حرکت ناپسند و هنجارشکنانه در دست بررسی و اقدام لازم قرار دارد. امید است که با حضور نمایندگان شورای امنیت کشور در فارس ابعاد مختلف شکل گیری این حادثه بررسی و ریشه کن شود، تا دیگر در کشور شاهد تکرار چنین حوادث تلخی نباشیم. لازم به ذکر است که تامین امنیت عمومی خط قرمز نظام و دولت تدبیر و امید بوده و در برخورد با عوامل نا امنی کمترین مسامحه و گذشتی در کار نخواهد بود.
بر خود لازم می دانم که از رهنمودهای رئیس جمهور محترم و حمایت وزیر محترم کشور و تلاش های نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و دستگاه قضایی و سایر نهادها و مردم صبور و با فرهنگ فارس که حادثه اخیر باعث تاثر خاطر آنان گردید، تقدیر و تشکر خواضعانه داشته باشم.
سیدمحمد احمدی
استاندار فارس
24/12/1393
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا