خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تشریح جزئیات پرونده عضو بازداشت‌شده شورای شهر مشهد

مهرداد قربانی سرابی وکیل دادگستری و وکیل امیر شهلا نماینده مردم مشهد در شورای این شهر در خصوص بازداشت مجدد موکلش به امتداد گفت: آقای شهلا جمعه ۳۱ فروردین در تهران به دفتر من آمدند تا وکلاتشان را برعهده بگیرم. ایشان در خصوص بازداشت نخست خود توضیح دادند که برای کاری به دفتر یکی از دوستانشان که کارگزار بورس است رفته بوده.

وی توضیح داد: طبق گفته های آقای شهلا، در آن دفتر دو نفر از خانم های همکار آن اقا بودند. آقای شهلا به محض ورود تصمیم به خروج از دفتر می‌گیرد که ناگهان در شکسته می شود و عده ای داخل شده و با چشم بند ایشان را خارج می کنند. پس از آن از آقای شهلا خواسته می شود که از حضور در شورای شهر مشهد انصراف دهد.

قربانی در ادامه گفت: قرار بود تا در خصوص این پرونده من وضعیت آقای شهلا را پیگیری کنم که امروز خبر بازداشت مجدد ایشان با اتهام تحصیل مال نامشروع را شنیدم. برادر ایشان که همکار من نیز است توضیح داد که ایشان بابت مشاوره به شرکتی حقوقی دریافت می‌کرده که این شده مصداق تصرف مال نامشروع. مصداق ماده ۲ قانون اختلاس و ارتشاع سال ۱۳۶۷ این امر غیر قانونی نیست. البته من هنوز موفق به خواندن پرونده‌ها نشده‌ام.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا