خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش کیهان به «شنود خاتمی»: اقدامی قانونی و عقلانی

روزنامه‌ی تندروی کیهان نوشت: نشریات زنجیره‌ای از قول ترقی که صرفاً عضو حزب مؤتلفه است نوشته بودند «رئیس دولت اصلاحات تصور نکند اگر در جلسات خصوصی حرفی می‌زند، کسی حرف‌های او را نمی‌فهمد یا نمی‌شنود! موضع‌گیری‌هایش همه به گوش نظام می‌رسد».

این جمله حتی اگر از سوی ترقی گفته شده باشد، نه سندیت رسمی و قانونی دارد و نه مفهوم شنود است. چنان که خاتمی بارها در همین جلسات خصوصی اذعان و اعتراف کرده که ادعای تقلب در انتخابات سال 88 واقعیت ندارد؛ و همین اظهارات به شکل علنی از سوی افراد مختلف منتشر شد. در همین حال باید عنایت داشت که در میان اصلاح‌طلبان نیز افراد متدین و وطندوست حضور دارند که بین نظام و انقلاب و خائنان به آن، اولی رأی انتخاب کنند و بنابراین زمزمه برخی خیانت‌ها را به مراجع مسئول منتقل کنند.

و بالاخره باید تصریح کرد که به اعتبار خیانت خاتمی به نظام و انقلاب در فتنه 88 و همراهی با ضد انقلاب در پروژه آشوب نیابتی و همچنین ارتباط با عناصر براندازی چون جرج سوروس، حتی اگر برای او شنود و مراقب هم گذاشته می‌شد، اقدامی قانونی و عقلانی بود؛ چرا که هیچ کشوری از خائنان و وطن‌فروشان غافل نمی‌شود؛ اما در شانتاژ اخیر، اصلاً حمیدرضا ترقی بحثی از شنود به میان نیاورده و منافقین مدعی اصلاح‌طلبی، براساس دروغ خود ساخته جنجال می‌کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بقول ساير دوستان، پينوکيوي عزيز!! عبارات (قانوني) و (عقلائي) که بدان ها اشاره کردي، هيچ دخلي و ارتباطي منطقي و حتي غيرمنطقي با شما و هويت و ماهيت و ذات شما ندارد!! به جنابعالي توصيه ميکنم بجاي استفاده از عبارات و جملات و کلماتي که سرشت تان بکلي با آنها بيگانه و مهجور است، از عباراتي استفاده کنيد که مناسب شأن و موجوديت شماست! براي خودتان هم بهتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا