خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درباره ی اتفاق کرمان: آمده بود تا مراسم را برهم بزند

یک رزمنده دفاع مقدس و پدر شهید گفت: رزمندگان دفاع مقدس مراقب باشند رفتاری از آن‌ها سر نزند که نسل جوان کشور نسبت به دفاع مقدس و رزمندگان دفاع مقدس ذهنیت منفی پیدا کند.
به گزارش انصاف نیوز،‌ محمدعلی عرب نژاد در گفت‌وگو با سایت محلی گفتارنو با اشاره به فضاسازی‌های رسانه‌ای صورت گرفته در خصوص مراسم روز پنج‌شنبه اصلاح‌طلبان گفت: من یادم نمی‌آید که در زمان جنگ به ما گفته باشند امروز بروید با دشمن بجنگید و فردا مراسم‌های قانونی کشور را بهم بریزید.
وی گفت: کاری که از سوی فرد مذکور در روز پنج‌شنبه صورت گرفت اصلا قابل دفاع نیست و این را نباید به کل رزمندگان دفاع مقدس تعمیم داد چرا که اکثر کسانی که در سالن حاضر بودند یا خود ایثارگر و رزمنده بودند یا از خانواده ایثار و شهادت بودند ولی از نظر فکری اصلاح‌طلب هستند.
عرب‌نژاد افزود: سال‌هاست که یک جریان مشخص سیاسی قصد مصادره ارزش‌های دفاع مقدس را دارد و سعی می‌کند با غوغاسالاری خود را یگانه نماینده رزمندگان قلمداد کند در حالی که همه می‌دانند اینگونه نیست.
برادر دو شهید دفاع مقدس گفت: رزمندگان دفاع مقدس امروز رسالت سنگینی بر دوش دارند و باید ذهن نسل جوان را نسبت به ارزش‌ها و فتوت و جوانمردی روزهای با شکوه دفاع مقدس آشنا کنند نه اینکه با یک رفتار غیرقانونی و ایجاد تشنج و ملتهب کردن فضای سیاسی بخواهند ارزش‌های دفاع مقدس را زیر سوال ببرند.
این پدر شهید افزود: رزمندگان دفاع مقدس امروز بیش از هر زمان دیگر مراقب باشند رفتاری از آن‌ها سر نزند که نسل جوان کشور نسبت به دفاع مقدس و رزمندگان دفاع مقدس ذهنیت منفی پیدا کند.
عرب نژاد با اشاره به حاشیه‌های صورت گرفته گفت: کاملا روشن است که وقتی یک جریان مشخص رسانه‌ای با تمام امکانات خود می‌آید تا واقعیت را تغییر دهد رفتار این فرد در آن مراسم یک رفتارخودجوش نبود و کاملا سازمان‌یافته بوده است.
وی با بیان اینکه در رسانه‌ها گفته شده که یک فرد می‌خواسته سوال بپرسد و اگر جواب داده بودند این اتفاق رخ نمی‌داد افزود: سوال پرسیدن آدابی دارد باید فرد از سخنران اجازه بگیرد و با لحن آرام سوال بپرسد نه اینکه با پرخاش سوالی مطرح شود ضمن اینکه اصلا سوال مشخصی در کار نبود.
عرب‌نژاد افزود: ما موی خود را در آسیاب که سفید نکرده‌ایم این فرد آمده بود تا مراسم را برهم بزند سابقه او گواه چنین امری است.
این فعال سیاسی گفت: واقعا تاسف خوردم که فردی که خود را رزمنده دفاع مقدس می‌داند چگونه قصد دارد واقعیت را تحریف کند و عمل خود را توجیه نماید.
این پدر شهید ادامه داد: اگر او این رفتار را از خود نشان نمی‌داد و آن‌گونه که می‌گوید فقط قصد سوال داشت پس از پایان جلسه می‌رفت و از سخنران سوالش را می‌پرسید و پاسخش را دریافت می‌کرد یا سوالش را به مجری جلسه می‌داد.
وی افزود: افراد باید این را توجه داشته باشند که هنگامی که نشستی برای یک جریان سیاسی تشکیل شده و برای آن برنامه پرسش و پاسخ پیش بینی نشده نباید بدون هماهنگی به طرح سوال بپردازند.
برادر دو شهید دفاع مقدس افزود: آقایانی که این روزها در رسانه‌های خود داد رزمندگان دفاع مقدس را می‌زنند کجا بودند که چند سال قبل فرماندار دولت گذشته در جلسه شورای اداری یکی از شهرستان‌ها به یک رزمنده دوران دفاع مقدس در غیاب او رسما توهین و جسارت کرد ولی آن‌ها سکوت کردند.
عرب‌نژاد گفت: معنای سکوت آن روز دوستان ما کاملا مشخص است چون آن‌ها نه نگرانی برای ارزش‌های دفاع مقدس دارند و نه برای آن دل می‌سوزانند.
وی گفت: نگرانی آن‌ها چیز دیگری است، اما توصیه من به عزیزان این است که رزمندگان دفاع مقدس را وجه‌المصالحه بازی‌های سیاسی قرار ندهید.
عرب‌نژاد با تاکید بر این نکته که کشور نیازمند آرامش است افزود: در موقعیت کنونی که مذاکرات هسته‌ای در جریان است همه گروه‌های سیاسی باید تلاش کنند تا آرامش کشور حفظ شود. 
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا